Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na náhradní autobusovou dopravu, která je zavedena od října do prosince na úseku Pardubice hl. nádraží a Hradec Králové. V zastávkách jako je Opatovice obecní úřad náhradní autobus v pátek 17.11. vůbec nezastavil, ač měl. Čekalo tam několik lidí, projel zastávkou a nezastavil. Dále si chci stěžovat na neprofesionalitu řidičů většinou cizinců, kteří neznají místní poměry, nejsou dostatečně zaškoleni a neví, kde se nachází náhradní autobusové zastávky. Bohužel některé zastávky v tomto úseku jsou méně dopravně dostupné. Například vlaková zastávka v Opatovicích není autobusem vůbec dostižitelná, proto byla zřízena jinde. Celý měsíc trvalo, než byla řádně označena. Taktéž dopravní situace v Pardubicích, která je katastrofická znamená velké zdržení náhradního autobusu a takřka nemožné dodržení jízdního řádu. Z původních 15 minut Opatovice nad Labem a Pardubice hlavní nádraží je 55 minut. Vzhledem k tomu, že moje děti se vlakem denně dopravují do školy a na trénink, který mají v Pardubcich je to pro nás velká komplikace.
Nechápu, proč nemohl na nádraží Rosice jezdit z Hradce Králové vlak, když oprava se týkala pouze nového mostu mezi Rosicemi a Pardubicemi hlavním nádražím. Alespoň tak to bylo vysvětlováno. Dále nepraktické, pro autobus nesmírně složité zastávky v obci Čeperka, Stéblová, Semtín.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.