Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73155Náhradní autobusová doprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 32 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2023, před rokem

Ivana Weyskrabová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na náhradní autobusovou dopravu, která je zavedena od října do prosince na úseku Pardubice hl. nádraží a Hradec Králové. V zastávkách jako je Opatovice obecní úřad náhradní autobus v pátek 17.11. vůbec nezastavil, ač měl. Čekalo tam několik lidí, projel zastávkou a nezastavil. Dále si chci stěžovat na neprofesionalitu řidičů většinou cizinců, kteří neznají místní poměry, nejsou dostatečně zaškoleni a neví, kde se nachází náhradní autobusové zastávky. Bohužel některé zastávky v tomto úseku jsou méně dopravně dostupné. Například vlaková zastávka v Opatovicích není autobusem vůbec dostižitelná, proto byla zřízena jinde. Celý měsíc trvalo, než byla řádně označena. Taktéž dopravní situace v Pardubicích, která je katastrofická znamená velké zdržení náhradního autobusu a takřka nemožné dodržení jízdního řádu. Z původních 15 minut Opatovice nad Labem a Pardubice hlavní nádraží je 55 minut. Vzhledem k tomu, že moje děti se vlakem denně dopravují do školy a na trénink, který mají v Pardubcich je to pro nás velká komplikace.


Požadované řešení

Nechápu, proč nemohl na nádraží Rosice jezdit z Hradce Králové vlak, když oprava se týkala pouze nového mostu mezi Rosicemi a Pardubicemi hlavním nádražím. Alespoň tak to bylo vysvětlováno. Dále nepraktické, pro autobus nesmírně složité zastávky v obci Čeperka, Stéblová, Semtín.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2023 19:31, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.