Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.
Dne 28.10.2014 jsem u spolecnosti Arol s.r.o. zakoupil mobilni telefon. Po cca 6 mesicich se telefon zacal prehrivat, blikat dispej a samovolne vypinat. Jednoho dne se stalo, ze zniceho nic se rozvitila sama dioda na prisvit fotaku. Od te doby se zacal sam vypinat a tak jsem ho po telefonicke domluve se spolecnosti Arol zaslal na reklamaci. To bylo 25.5.2015. Posledni den tj.25.6.2015 jsem volal do spolecnosti co se deje s mym telefonem. Slecna mi sdelila, ze telefon je stale u technika. Po tomto telefonu do cca 15 minut mi volala ze technik reklamaci neuznal z duvodu Neopatrneho zachazeni!!! Telefon byl nosen v poudre a s ochranou folii a nikdy nespadl a ani nebyl vystaven vlhku. Proto jsem se rozhodl vyuzit Prava na odstoupeni od smlouvy z duvodu nevyrizeni reklamace do 30 dnu. Zadam vraceni penez. Tento pozadavek jsem zaslal doporucene na dodejku do firmy Arol s.r.o. dne 2.7.2015. Predem dekuji za kladne vyrizeni.
Inew V3
vraceni penez
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel rozhodne uplatnit právo z vadného plnění (reklamace zboží), informuje o tom prodávajícího. Prodávající nebo jím pověřený pracovník je povinen o reklamaci rozhodnout (zda zboží na reklamaci přijme nebo ne) ihned v závažnějších případech do 3 dnů. Přijetím reklamace je právní jednání prodávajícího (nebo jím pověřeného pracovníka), kterým bere na vědomí spotřebitelovo uplatnění práva na reklamaci.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Lhůta začíná běžet následující den po uplatnění reklamace a pokud její poslední den připadá na víkend či svátek, prodlužuje se lhůta až do následujícího pracovního dne.
Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.