Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#7319Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2015, před 9 lety

Daniel Čepelák

Znění stížnosti

Dobry den.
Dne 28.10.2014 jsem u spolecnosti Arol s.r.o. zakoupil mobilni telefon. Po cca 6 mesicich se telefon zacal prehrivat, blikat dispej a samovolne vypinat. Jednoho dne se stalo, ze zniceho nic se rozvitila sama dioda na prisvit fotaku. Od te doby se zacal sam vypinat a tak jsem ho po telefonicke domluve se spolecnosti Arol zaslal na reklamaci. To bylo 25.5.2015. Posledni den tj.25.6.2015 jsem volal do spolecnosti co se deje s mym telefonem. Slecna mi sdelila, ze telefon je stale u technika. Po tomto telefonu do cca 15 minut mi volala ze technik reklamaci neuznal z duvodu Neopatrneho zachazeni!!! Telefon byl nosen v poudre a s ochranou folii a nikdy nespadl a ani nebyl vystaven vlhku. Proto jsem se rozhodl vyuzit Prava na odstoupeni od smlouvy z duvodu nevyrizeni reklamace do 30 dnu. Zadam vraceni penez. Tento pozadavek jsem zaslal doporucene na dodejku do firmy Arol s.r.o. dne 2.7.2015. Predem dekuji za kladne vyrizeni.


Produkt

Inew V3


Požadované řešení

vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2015 16:20, před 9 lety

Pokud se spotřebitel rozhodne uplatnit právo z vadného plnění (reklamace zboží), informuje o tom prodávajícího. Prodávající nebo jím pověřený pracovník je povinen o reklamaci rozhodnout (zda zboží na reklamaci přijme nebo ne) ihned v závažnějších případech do 3 dnů. Přijetím reklamace je právní jednání prodávajícího (nebo jím pověřeného pracovníka), kterým bere na vědomí spotřebitelovo uplatnění práva na reklamaci.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Lhůta začíná běžet následující den po uplatnění reklamace a pokud její poslední den připadá na víkend či svátek, prodlužuje se lhůta až do následujícího pracovního dne.

Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2015 18:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.