Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mi byl doručován balík RR047828815CZ.
Celý den čekám jak trubka doma a pošťak je asi tak linej, že ani nezazvonil a jen hodil papír do schranky. Na netu samozřejmě, že jsem byla nezastižena. To těžko. Když už sakra stoji u tech mych dveří to nemuže sakra zazvonit? Čekám na to jak blbec celý den.
Už mě to vážně vadí!
Už jednou jsem si stěžovala bylo to dobrý tak max. 2x a už je to tady zase :(
Co s tím?
číslo balíku: RR047828815CZ
Chtěla bych číslo kde si můžu stěžovat u šefa tech doručovatelu nebo nevím. Prostě bych ráda vyřešila to, aby zvonili.
|
Tweet |
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel a nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě. V tomto případě je nutné poukázat na skutečnost, že se poštovní doručovatel nepokusil zásilku doručit, protože informování o uložení zásilky se považuje za dodržení termínu.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.