Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7320Doručování balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 49 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2015, před 9 lety

Iveta Divišová

Znění stížnosti

Dnes mi byl doručován balík RR047828815CZ.
Celý den čekám jak trubka doma a pošťak je asi tak linej, že ani nezazvonil a jen hodil papír do schranky. Na netu samozřejmě, že jsem byla nezastižena. To těžko. Když už sakra stoji u tech mych dveří to nemuže sakra zazvonit? Čekám na to jak blbec celý den.
Už mě to vážně vadí!
Už jednou jsem si stěžovala bylo to dobrý tak max. 2x a už je to tady zase :(
Co s tím?


Produkt

číslo balíku: RR047828815CZ


Požadované řešení

Chtěla bych číslo kde si můžu stěžovat u šefa tech doručovatelu nebo nevím. Prostě bych ráda vyřešila to, aby zvonili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 06:08, před 9 lety

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel a nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě. V tomto případě je nutné poukázat na skutečnost, že se poštovní doručovatel nepokusil zásilku doručit, protože informování o uložení zásilky se považuje za dodržení termínu.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.