Společnost


Porsche Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73200Nefunkční Volkswagen Connect

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2023, před rokem

Radek Buš

Znění stížnosti

Užívání aplikace doprovází opakované výpadky, služby. V posledním měsíci (od 1.12.2023) extrémního charakteru:
okolo data 13.11.2023 - nefunkční služba
Od 1.12.2023 8:09 do 3.12.2023 4:20 - zcela nefunkční
Od 3.12.2023 7:25 - 7:30 - chvilkový výpadek
Od 3.12.2023 7:40 do 4.12.2023 0:00 - zcela nefunkční
Od 7.12.2023 16:07 do 19.12.2023 - zcela nefunkční
Aktuálně výpadek stále přetrvává - stále nefunkční

Komunikace s podporou špatná, řešení situace nulové, pouze eskalovala problém dále, ale tam není žádný posun. Po 2 týdnech dopisování e-mailů jsem podal Odstoupení od smlouvy mimo jiné dle § 2389m zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, i bodů 11.1, 13.7 a 13.8 Všeobecných obchodních podmínek společnosti Volkswagen AG pro mobilní služby.
Na toto odstoupení mi bylo odpovězeno, že odstoupit od smlouvy bylo možné pouze do 14ti dnů od vytvoření objednalvky. Což je v jasném rozporu jak s dalšími body Všeobecných obchodních podmínek Volkswagen AG tak s občanským zákoníkem…
Na toto upozornění již Volkswagen nereagoval, při telefonickém kontaktu mi opět bylo sděleno “pouze do 14ti dnů od vytvoření objednávky”


Produkt

Dlouhodobě nefunkční, nebo výpadky služby.


Požadované řešení

V opravu do stavu, že by se na službu dalo spolehnout už nevěřím, proto jsem se rozhodl odstoupit od kupní smlouvu z důvodu hrubého porušení podmínek ze strany Volkswagen AG. Chyba totiž znemožnila službu užívat a nebyla odstraněna a zároveň se jedná o závažnou podstatnou vadu (vada je podstatným porušením smlouvy) a tedy požaduji plnou refundaci zaplacené částky za tuto službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2023 15:25, před rokem

Dle § 2389c odst. 1 občanského zákoníku poskytovatel odpovídá uživateli, že digitální obsah je po dobu trvání závazku bez vad.

Jestliže je však poskytován digitální obsah vadně, může spotřebitel uplatnit reklamaci a požadovat odstranění vady, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by digitální obsah měl bez vady dle § 2389l občanského zákoníku.

Spotřebitel může uplatnit reklamaci u společnosti na e-mailové adrese: weconnect-support@volkswagen.de.

Pokud poskytovatel vadu neodstraní podle § 2389l nebo je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro uživatele může spotřebitel od smlouvy odstoupit dle § 2389m občanského zákoníku. Odstoupit od smlouvy může spotřebitel i v případě, že se vada projeví i po odstranění, nebo se jedná o vadu, která je podstatným porušením smlouvy.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 16:13, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.