Společnost


UVECTO d.o.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#73201Nevrácená platba za zboží z Lelosi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2023, před rokem

Jana Žáková

Znění stížnosti

dne 10.11.2023 jsem si objednala zboží u firmy Lelosi, 20.11.2023 mě bylo zboží doručeno. Ještě toho dne jsem zboží, dle smluvních podmínek vrátila (špatně zvolená velikost). Zboží jsem poslala prostřednictvím služby GSL. Tato potvrdila doručení zásilky dne 27.11.2023. Přestože dle smluvních podmínek má vrácení kupní ceny proběhnout do 14 dnů, dosud se tomu tak nestalo i přes mé opakované urgence. Odpovědi od firmy Lelosi jsou pořád stejné, a to že na vyřešení problému se stále pracuje a mám vydržet pár dnů. Na infolince, na kterou jsem několikrát volala mě řekli, že neví kde je problém a opět, že mám vydržet.


Produkt

2xpolarosi kids vel.140, a polarosi kids vel.146


Požadované řešení

požaduji vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2023 09:01, před rokem

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2023 17:40, před rokem

Vážená zákaznice,

vážíme si Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které jste zažila v průběhu procesu vrácení zboží a refundace.

Chceme Vás ujistit, že Vaše vrácení zboží bylo spracováno po jeho doručení našemu skladu. Potvrzujeme, že refundace byla provedena a měla by být zpracována bankou již zítra. Vzhledem k mezinárodní povaze bankovního převodu a aktuálnímu předvánočnímu období je možné, že připsání finančních prostředků na Váš účet může trvat několik dní.

Rozumíme, že situace mohla být zdrojem obav a frustrace a děkujeme Vám za trpělivost a pochopení v této věci. Pokud byste měla jakékoli další dotazy nebo obavy, nebo pokud by peníze nebyly připsány na Váš účet v očekávaném čase, prosím, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde, abychom Vám pomohli a zajistili Vaši plnou spokojenost.

Oceňujeme Vaši důvěru v naši firmu a věříme, že se nám tuto stížnost podaří uzavřít se spokojeností na Vaší straně, i když Vám velikosti produktů nevyhovovaly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.1.2024 15:32, před rokem


Jana Žáková

Hodnocení:

Komentář: Kupní cena byla vrácena ještě během prosince 2023.