Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Řidič linky 300 (směr nádraží Veleslavín) naráží na nastupující a nadává bezdůvodně. Kontroluje všechny doklady (ISIC, pražská lítačka(ano, dělá správně, ale nerespektuje cestující)) a zdržuje každého v autobuse. Přijíždí pokaždé o 10-15 min pozdě na zastávku. Zdržuje spoustu lidí, co touto linkou jezdí, aby právě kontrolovala vše důkladně. Každý jiný řidič zkontroluje max. pražskou lítačku a nezdržuje každého úplně zbytečně.
Paní by měla přejít na jinou linku a obtěžovat lidi co mají víc času na toto chování.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.