Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73221Řidič autobusu má narážky na každého nastupujícího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2023, před rokem

Karolína Roubikova

Znění stížnosti

Řidič linky 300 (směr nádraží Veleslavín) naráží na nastupující a nadává bezdůvodně. Kontroluje všechny doklady (ISIC, pražská lítačka(ano, dělá správně, ale nerespektuje cestující)) a zdržuje každého v autobuse. Přijíždí pokaždé o 10-15 min pozdě na zastávku. Zdržuje spoustu lidí, co touto linkou jezdí, aby právě kontrolovala vše důkladně. Každý jiný řidič zkontroluje max. pražskou lítačku a nezdržuje každého úplně zbytečně.


Požadované řešení

Paní by měla přejít na jinou linku a obtěžovat lidi co mají víc času na toto chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2023 12:41, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2024 15:42, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.