Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73228Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2023, před rokem

Michaela Duchoňová Duchoňová

Znění stížnosti

Objednala jsem dřevěné terárium za 3000,-+500 postovne
Balil přišel malinky kousek folie byl protrhly a odrena hrana. Myslela jaem ze jen to,
Bohuzel jsem si toho vsimla až doma,
Paní z DPD po mě balik div nechodila,
Doma jsem rozbalila a bylo cele zlamane, nálepka křehký. Poradně zabaleny a oni ani tak neuznali reklamaci. Přes DPD už nikdy nic, clovek zaplati ranec a nejsou schopni vratit ani částku za dopravu..

Stížnost zamítli nechapu proc důkazy byly doloženy..


Produkt

Křehký balik


Požadované řešení

Vratit aspoň částku za dopravu

Paní co balik dovezla potkavam casto a jezdí s tím s prominutím jak dobytek takže ae nedivim ze to nekde roztriskala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2023 06:14, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pro uplatnění náhrady škody po společnosti Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. by bylo třeba prokázat, že ke škodě došlo v rámci přepravy zboží.

Dle § 2944 občanského zákoníku každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení. Domníváme se tedy, že by společnost měla uhradit plnou hodnotu zboží.

Nižší částku však lze zaplatit v případě, kdy by došlo k vadě, která neomezí funkčnost zboží (např. poškození krytu), ale také v případě, kdy je možné zboží opravit. Jestliže tedy je možné zboží opravit, má společnost povinnost uhradit částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům k opravě. Zároveň má také možnost po dohodě opravu zboží zařídit sama - spotřebiteli by i tak mohla náležet přiměřená sleva za službu, kterou si od společnosti objednal (původní přeprava).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 16:21, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.