Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.12.2023 jsem byla na pobočce T-Mobile v OC Bondy v Mladé Boleslavi, kde jsem si objednala televizor. Domluvili jsem se na dodání televizoru na 20.12.2023. Televizor dne 20.12.2023 dodán nebyl. Kontaktovala jsem telefonicky T-Mobile, žádala jsem informaci, kde nastala chyba, bylo mi řečeno, že televizor byl dán dopravci. Kontaktovala jsem tedy dopravce e-mailem, který mi potvrdil, že neevidují žádnou zásilku na moje jméno. Navštívila jsem tedy opět pobočku T-Mobile v OC Bondy, kde mi nebyli schopni pomoci, opakovaně mi řekli, že pro mě nemohou nic udělat, že v systému mají napsáno, že zásilka byla předána dopravci a odkázali mě na linku 4603. Na lince 4603, jsem se dozvěděla, že televizor se snad teprve po 12:00 předá dopravci...?! Jsem velmi nespokojená s tím, že se nelze spolehnout na sjednaný termín a ještě s tím, že si vše musím sama zjišťovat, že mi na pobočce nebyli schopni víc pomoci.
objednávka O-8326177685
Větší kompetence pro zaměstnance na pobočce
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.