Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včas jsem objednala vánoční dárky. Zpráva od dodavatele o termínu doručení byla na dny 18. a 19.12.2023. Opakovaně mi v ranních hodinách v těchto termínech přišly SMS od České pošty o doručení "dnes", ale zatím balíky nedorazily (dnes je 21.12.2023).
Mám o balíky velký zájem, protože v nich jsou vánoční dárky pro vnoučata. Kvůli převzetí jsem si vzala i v práci dovolenou, zbytečně. Den dovolené jsem mohla opravdu strávit efektivněji než sedět doma a čekat.
Jsem neustále na telefonu, kdy zavolá pošťák že zásilky veze, ale nic. Telefon z kapacitních důvodů s namluvenou omluvou nezvedá, naprosto ho chápu, svou depresi bych patrně předala na něj. Poslala jsem tedy alespoň SMS, jestli je pravděpodobné doručení dnes.
Očekávám od České pošty vyjádření, jak je ochotna tento můj zkažený předvánoční čas kompenzovat. Dnešní odpoledne místo příjemné návštěvy u vnoučat strávím v přeplněných obchodech v dlouhých frontách. Jestli při těchto nákupech chytím nějaký bacil, vnoučata si neužiji vůbec. Nehledě na to, že budu muset jet cca 30km, abych byla schopná nějaké alespoň podobné dárky pořídit.
Až mi zásilky dorazí, budu mít dárky dvakrát a budu je za pakatel zkoušet prodat???
Tato situace mě moc mrzí, nejsem notorický stěžovatel, ale opravdu nevím, kde hledat zastání a řešení.
Dnes jsem navštívila pobočku ČP v Mukařov ě u Říčan, pracovník byl velice trpělivý a projevil upřímnou snahu zjistit kde se zásilky nacházejí. Telefonoval, ale výsledku se bohužel nedobral. Omlouval se mi, i když udělal vše co mohl. Jemu patří velký dík za asertivní přístup.
Předem děkuji za zprávu, jak je možné mou časovou ztrátu, výdaje za naftu a přebytek vánočních dárků kompenzovat
Petra Cingrová
Nedoručení avizovaných zásilek
Předem děkuji za zprávu, jak je možné mou časovou ztrátu, výdaje za naftu a přebytek vánočních dárků kompenzovat
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.