Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Chtěl bych si stěžovat na agresivní a arogantní chování vůči řídící linky 78 čtvrtek 21.12.23 ve 14:57. Při nástupu na mě řidič křičel že jsem na zastávce a že na zastávce se nekouří nikdy v životě jsem nekouřil a ani neměl cigaretu v ústech. Když jsem mu to řekl tak odvětil já vím ale..... Jaké ale když jsem nekouřil. Při výjezdu ze zastávky nesmyslné troubil na provoz. Při nestandardním výjezdu ze zastávky se málem nezlomil a málem odřel auto. Když objížděl Olympii jel do zatáčky v proti směru a potom se držel uprostřed dvou pruhů. Jeho styl jízdy brzda plyn byla katastrofální skoro jsem se udeřil hlavou do madla. Kdyz stal na červené tak stal zároveň na brzdě a na plynu. Opravdu je tento člověk psichycky v pořádku tak aby mohl řídit autobus.
Dp 2019 510 211223 14:57
Omluva od řidiče
|
Tweet |
Pokud došlo k porušení dopravních předpisů:
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je možné směřovat přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.