Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, chtěla jsem vrátit některé zboží z objednávky a uplatnit tak dobu vrácení do 90 dnů jako jsem využívala vždy, první mě zarazilo, že nešel vytvořit protokol o vrácení a měla jsem kontaktovat zákaznickou linku. Přes formulář jsem jim popsala svůj problém a oni mi e-mailem sdělili, že mám vlastně smůlu, protože nově je doba pro vrácení už jen 30 dnů. Odepsala jsem, že o tom vůbec nic nevím a zda by tedy nemohli udělat výjimku (když mě o změnách obchodních podmínek, jakožto věrného zákazníka, který u nich nakupuje často a docela velké objednávky, neinformovali) a mohla bych tedy vrátit toto zboží i tak, byla odpověď opět negativní. Nejedná se o klamání spotřebitele, pokud jsem nebyla dopředu informována o těchto změnách podmínek? Přes Lidl jsem nakupovala moc ráda a opravdu často a proto mě velmi zarazil tento přístup a neochota v tomto případě to vyřešit v můj prospěch. Děkuji za pomoc. M.Fialová.
Vrácení nepoužitého nesedícího zboží
Možnost vrátit zboží a dostat zpět peníze.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
Pokud společnost nabízí možnost odstoupit od smlouvy v prodloužené lhůtě, jedná se o čistě smluvní ujednání, které se bude řídit obchodními podmínkami platnými v době uzavření smlouvy. V tomto případě tedy záleží, kdy došlo k nákupu a ke změně obchodních podmínek.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Fialová, lhůtu pro vrácení zboží naleznete jak v potvrzení objednávky, kterou dostáváte na e-mail, tak i v podmínkách vrácení na stránkách lidl.cz. Doporučujeme Vám si vždy tyto informace pečlivě číst. S pozdravem tým Lidl.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.