Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#73264Změna podmínek vrácení zboží bez upozornění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2023, před rokem

Markéta Fialová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla jsem vrátit některé zboží z objednávky a uplatnit tak dobu vrácení do 90 dnů jako jsem využívala vždy, první mě zarazilo, že nešel vytvořit protokol o vrácení a měla jsem kontaktovat zákaznickou linku. Přes formulář jsem jim popsala svůj problém a oni mi e-mailem sdělili, že mám vlastně smůlu, protože nově je doba pro vrácení už jen 30 dnů. Odepsala jsem, že o tom vůbec nic nevím a zda by tedy nemohli udělat výjimku (když mě o změnách obchodních podmínek, jakožto věrného zákazníka, který u nich nakupuje často a docela velké objednávky, neinformovali) a mohla bych tedy vrátit toto zboží i tak, byla odpověď opět negativní. Nejedná se o klamání spotřebitele, pokud jsem nebyla dopředu informována o těchto změnách podmínek? Přes Lidl jsem nakupovala moc ráda a opravdu často a proto mě velmi zarazil tento přístup a neochota v tomto případě to vyřešit v můj prospěch. Děkuji za pomoc. M.Fialová.


Produkt

Vrácení nepoužitého nesedícího zboží


Požadované řešení

Možnost vrátit zboží a dostat zpět peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 09:55, před rokem

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Pokud společnost nabízí možnost odstoupit od smlouvy v prodloužené lhůtě, jedná se o čistě smluvní ujednání, které se bude řídit obchodními podmínkami platnými v době uzavření smlouvy. V tomto případě tedy záleží, kdy došlo k nákupu a ke změně obchodních podmínek.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2023 11:16, před rokem

Dobrý den, paní Fialová, lhůtu pro vrácení zboží naleznete jak v potvrzení objednávky, kterou dostáváte na e-mail, tak i v podmínkách vrácení na stránkách lidl.cz. Doporučujeme Vám si vždy tyto informace pečlivě číst. S pozdravem tým Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 09:44, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 13:59, před 11 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.