Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud by se jednalo o úmysl kurýra ukrást doklady spotřebitele, je třeba krádež dokladů nahlásit Policii ČR. Od té doby budou doklady vedeny jako odcizené. Zároveň bude spotřebiteli vydáno potvrzení, s nímž je třeba zajít na úřad, kde je možné zažádat o nové doklady.
Pokud by se však jednalo pouze o pochybení kurýra, je možné tuto skutečnost nahlásit společnost a požadovat navrácení dokladů.
Společnost je možné kontaktovat například na e-mail: dispecink@expedis.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.