Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Mam u Vodafone smlouvy na dvou adresach, ***. Jsem staly zakaznik a vyuzivam vsech sluzeb, ktere nabizi.
Migroval jsem 3 cisla z O2 k Vod. a vyúčtování za tyto cisla meli byt od zacatku pripojeny k internetu a vyuctovani na adrese ***.
Minule vyuctovani bylo spatne vystaveno, tak jsem pred vic jak mesicem volal, aby doslo k nápravě a bylo mi receno, ze dalsi vyuctovani, tzn soucasne, uz bude spravne.
To ovsem je opet spatne a dokonce je vyuctovani rozkouskovane, cast veci mam u vyúčtování za Petržílkovou a cast u Bojčenkovy. Opet jsem volal pred par dny a az ted se to opravilo, ale propise se to az od dalsiho vyúčtování.
Bylo mi vsak receno, ze nelze udelat opravu vystavene faktury.
To jiz neni muj problém, ja jsem vse vcas resil, moje zadost je nahrava, spolecnost si to muze overit.
Podal jsem tedy reklamaci na obe faktury na obou smlouvach. A z reklamacniho oddeleni mi bylo receno, ze s tim nemuze nic delat a ze vse je spravne. Nabadal jsem at si poslechnou moje hovory, na to mi bylo receno ze nahravane hovory k tomuto neslouzi. Pritom pri poslednim telefonatu mi jejich zaměstnanec rikal, ze reklamacni oddeleni si to muze proverit a dela se to tak.
Musi se faktury opravit a musi byt jasne dano co na jake smlouve je.
Sluzby a tarify jsou rozkouskovane a rozložené chaoticky do 2 vyuctovani a je to špatně, ale nikdo ze spolecnosti mi nechce poskytnout pomoc.
Vystavit spravne vyuctovani, tak jak spravne melo byt. Vsechny telefonni tarify dat do vyuctovani na adrese ***
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb má právo uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem (§ 64 odst. 7-10 Zákona o elektronických komunikacích).
U společnosti Vodafone je možné reklamaci podat skrze kontaktní formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace, poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5 nebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Rakine, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Pokud už jste tuto záležitost řešil reklamací, která ale byla zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Konecne rozhodnuti to bude ve chvíli az se k tomu vyjadrim ja a nebo urady/organy v teto zemi! Vase povysene a arogantni chovani si nechte pro nekoho jineho.
Dokud jsme byli u UPC, tak vse bylo v poradku. Nyni od chvile, kdy jste to prevzali vy, tak vsechno jde z kopce.
Jste naprosto nekompetentni firma, ktera nedokaze zaridit vec, kterou by dokázala natukat do PC i cvicena opice.
Mate naprosto priserny klientsky servis a dokonce si nevazite stalych zakazniku, kteri vam mesicne plati tisice korun za cca 10 sluzeb!
Kazdopadne, svoji nekompetentnosti jste prisli o staleho zakaznika! Jakmile, v brzke dobe, doplatím svoje zavazky, přecházím se vsim ke konkurenci!
Dobrý den, paní Rakine, mrzí mě Vaše rozhodnutí. Jak jsem Vás již informovala, kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Věřím, že na základě podané reklamace kolegové celou situaci důkladně prověřili a zkontrolovali. Je mi líto, pokud Vám nemohli vyhovět. Děkuji za pochopení. Lenka Pilná Péče o zákazníky
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.