Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#73297Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2023, před rokem

Martin Guča

Znění stížnosti

Balík se ztratil a nikdo z dopravců nám nedokáže nebo nechce pomoci.
Dne 6.11.2023 nám poslal odesílatel z Polska 4 balíky s koženými kabelkami a batohy. Poslal je službou InPost na depo Zásilkovny v Bielsku-Bialej. Dne 7.11.23 byly, podle záznamů InPost, všechny 4 balíky na zmíněné depo doručeny. Podle informací od Zásilkovny byly doručeny pouze 3. Ty jsem obdržel 8.11.23. Balík pojištěný na částku 13427,- Kč, který nedorazil jsem na Zásilkovně reklamoval 15.11.2023. Po výměně několika e-mailů jsem od Zásilkovny obdržel informaci, že reklamaci zamítá. Na základě zamítnutí reklamace a doporučení od Zásilkovny, jsem 1.12.23 požádal odesílatele o reklamaci u společnosti InPost. 22.12.23 odesílatel obdržel od InPost zamítnutí reklamace s odůvodněním, že všechny 4 balíky byly 7.11.23 doručeny adresátovi. Informaci o zamítnutí reklamace jsem s žádostí obnovení reklamačního řízení poslal Zásilkovně, od které jsem s odvoláním na článek 3.2 VOP znovu obdržel zamítnutí.


Produkt

Kartónový balík 40x60x20cm přelepený bílou páskou s černým logem a popisy Slon Torbalski. Obsah balíku: Kožený batoh černý 3.290,- Kč 3ks; Kožený batoh zelený 3.290,- Kč 1ks; Kožená kabelka Oly 2.350,- Kč 1ks.


Požadované řešení

Optimálně dodání ztraceného balíku se vším, co obsahoval, pokud to není možné vyplacení částky, na kterou byl pojištěn.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2023 08:51, před rokem

Podle bodu 7 obchodních podmínek společnosti týkajících se služby "Mezi námi" platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna odpovídá za skutečnou škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, nejvýše do částky 300,- Kčm, pokud odesílatel nezvolil službu Udaná hodnota, jinak do výše Udané hodnoty. U Zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna za skutečnou škodu až do výše 5.000,- Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2023 16:41, před rokem

Dobrý den, pane Gučo, je mi líto, pokud jste zásilku dodržel. Pakliže vám kolegové reklamaci zamítli, měli by vám sdělit také důvod, který stál za tímto rozhodnutím. V případě ztráty doporučujeme řešit věc přímo s odesílatelem, dokud totiž zásilka není doručena, je jejím majitelem přímo on a jedině on tedy může podat případnou reklamaci. Věřím, že se vám nakonec vše podaří dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.12.2023 19:17, před rokem


Martin Guča

Dobrý den, paní Nikolo ze Zásilkovny. Děkuji za Vaši reakci. Na konci první věty píšete "pokud jste zásilku dodržel." Asi jste měla na mysli "pokud jste zásilku neobdržel"? Chápu to správně, že balík, i když se jednalo o tzv. reklamačního asistenta, má reklamovat u Zásilkovny (Packety) odesílatel? Pokud ano, nebude se "motání v začarovaném kruhu" jen prodlužovat? Už se v něm motáme druhý měsíc. Odesílatel obdržel potvrzení od dopravce InPost (najdete v příloze), že balík byl doručen na depo Packeta v Bielsku-Bialej, a tudíž není co reklamovat a Packeta (Zásilkovna) zase tvrdí, že balík neobdržela, a že také není co reklamovat. Prosím, najděte někoho, kdo mi dokáže opravdu pomoci a nebude mě a odesílatele dále vybízet k opakujícím se reklamacím, které nevedou k žádnému výsledku. S pozdravem Martin Guča

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2024 10:23, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na reakci spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2024 17:18, před rokem

Dobrý den, pane Gučo, omlouvám se za překlep. Pokud vás kolegové z týmu reklamací odkázali, abyste se ohledně reklamace obrátil na odesílatele, doporučujeme se touto instrukcí řídit. Cílem je, aby byla vaše záležitost dořešena co nejdříve. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2024 18:54, před rokem


Martin Guča

Dobrý den, paní Nikolo ze Zásilkovny.
Instrukcemi Vašich kolegů jsem se řídil už dvakrát a už dvakrát jsem jim posílal potvrzení, že společnost InPost doručila balík na místo určení, tedy na depo Packeta v Bielsku-Bialej. Věřím, že je ve Vašich silách mi pomoci a problém vyřešit. Tak Vás moc prosím, vyřešte ho, a jak jsem psal dříve, nežádejte mě o opakování postupů, které k ničemu nevedou. S pozdravem Martin Guča

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2024 10:16, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnuté reakce.

S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost zpět na společnost, aby mohla na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2024 11:24, před rokem

Dobrý den, pane Gučo, vaši reklamaci jsme nechali znovu prověřit, kolegové jednali správně v souladu se standardními postupy, dle těch je zásilku opravdu potřeba reklamovat u zahraničního dopravce. Kolegové váš případ přesto znovu otevřou a ozvou se vám. Měli by se s vámi domluvit na řešení, věříme, že se záležitost podaří uzavřít k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.1.2024 12:09, před rokem


Martin Guča

Dobrý den, paní Nikolo ze Zásilkovny. Vaše kolegyně Eva mi, krátce po odeslání Vaší informace o znovuotevření mého případu, prostřednictvím e-mailu nabídla náhradu škody ve výši 50 % z hodnoty nedoručeného zboží. Nepříjemné pocity v souvislosti s případem se u mne stupňují a budu rád, když to bude za mnou, proto tuto nabídku využiji. S pozdravem Martin Guča

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2024 21:01, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnuté reakce.

Žádáme spotřebitele o sdělení, zda mu náhrada škody ve výši 50 % z hodnoty nedoručeného zboží byla poskytnuta, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2024 12:34, před 11 měsíci


Martin Guča

Dobrý den. Po téměř třech měsících mi byla zaplacena náhrada ve výši 50 % za zboží, které ztracený balík obsahoval. I když to ztrátu pokryje jen z malé části, jsem rád, že je nepříjemnost za mnou. Hořkost z přístupu Zásilkovny, však nejspíše přetrvá ještě dlouho. Všem, které potká něco podobného si dovoluji poradit. Při reklamaci ztraceného balíku (apod.) neočekávejte vstřícnost, ani u takto velké a známe společnosti, a hned poté, co vám reklamaci zamítnou podejte stížnost na Český telekomunikační úřad.
dTestu tímto děkuji za pomoc.
S pozdravem
Martin Guča

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2024 13:55, před 11 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.