Společnost


Kiwi.com s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73298Služba "uzamčení ceny"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2023, před rokem

Miroslav Kotík

Znění stížnosti

Zaplatil jsem dne 5.12.2023 za uzamčení ceny
Částku 3447,-Kč
Uzamkli jsme cenu vaší cesty ID UZAMČENÍ CENY ***
Podržíme vám cenu cesty ve výši 34 476,95 Kč (cestujících: 2, platné do 8. prosince 2023 v 12:51:25 SEČ). - Praha Hong Kong
Následně jsme 8.12.2023 před vypršením termínu zamčení ceny chtěl dokončit nákup. To se mi ale nedařilo, systém opakovaně vracel k objednání sedadel, dodatkového pojištění,.. náhle celá rezevyce spadla,..Ani opětovné dokončení nešlo a došlo k vyrčení termínu pro uzamčení ceny. Objednal jsme tedy nově let bez uzamčené ceny.
Již zaplacenou částku ale nikde nanabídlo odečíst, nevidím ho ani nikde na svém ůčtu. Zaplatil jsme tedy celou cenu za letenky.
Nedoškla mi žádná informace o tom, jak bude zapalcená částka 3447 kč řešena.
Pokoušel jsme se někde najít informovat, ale bohužel je možné komunikovat poze s chatbotem,a ten odpovídá pouze nesmysly.
Pokoušel jsme se najít nějaký mail pro komunikaci, žádný není, Na mail , ze kterého mi přišlo potvrzení "uzamčení letu" (tickets@kiwi.com) přšla pouze automatická odpověď ,že zde nikdo neodpovídá.. :-(
Musím o vrácení nějak žádat ? a kde ? Nebo si Kiwi chce tímto peníze ponechat ?
děkuji za pomoc

Miroslav Kotík


Produkt

Služba Uzamčení ceny letu - Částku 3447,-Kč ID ***


Požadované řešení

Navrácení finančních prostředku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2023 09:02, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti v bodě 2.8.3 je uvedeno, že pokud spotřebitel dokončí rezervaci s uzamčenou cenou, cenový rozdíl bude odečten nebo přičten k poplatku za služby společnosti Kiwi.com.

Společnost dále uvádí, že pokud se spotřebitel pokusí dokončit rezervaci, avšak doprava již bude vyprodaná, bude spotřebiteli vrácen poplatek za uzamčení ceny. Vzhledem k tomu, že však spotřebitel uvádí, že letenka šla následně zakoupit (bez uzamčené ceny), domníváme se, že doprava vyprodána nebyla.

Pokud tedy služba byla zaplacena, avšak nebylo možné ji řádně využít, domníváme se, že by spotřebitel mohl požadovat vyrovnání částky, kterou by uhradil, kdyby služba byla řádně poskytnuta.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 18:25, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.