Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 21.12. mi měl přijít balík, přišla mi SMS já byl doma a počítal jsem s tim. Pan kurýr mi 3x volal během 5ti minut, já zrovna nebyl u telefonu tak samozřejmě balík nedorazil, zkoušel jsem volat zpět a ozvala se hlasová schránka takže taky bohužel. Tak jsem koukal na kód moji zásilky (***) a jestli jsem to pochopil zásilka měla dorazit na výdejní místo do Hlinska, když nedorazila ke mně domů a měla mi přijít SMS že je zboží na určitém výdejním místě. Bohužel je 22.12. pátek večer a žádná SMS že je zboží na uvedeném výdejním místě v Hlinsku mi nepřišla ani kurýr mi to nedoručil. V neděli jsou Vánoce, takže skvělý no. Počítám že ten kurýr v sobotu nepracuje takže nemám dárek. Děkuji
Zásilka ***
Chtěl bych aby zboží dorazilo do 24.,když odpovědný kurýr není schopný to doručit domů/na výdejní místo včas.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Voldáne, podle trasování byla již zásilka vyzvednuta. Věřím, že vše proběhlo hladce a zásilku máte v pořádku u sebe. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.