Společnost


B2M.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73316Nevhodný přístup ke klientům

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.12.2023, před rokem

Uladzimir Karman

Znění stížnosti

Požadovali peníze za služby, které během půl roku ani jednou neposkytli. Nikomu nedoporučuji s nimi jednat.


Požadované řešení

Vrácení peněz podle faktury 2023-2-07282 za neplnění služeb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2023 09:47, před rokem

Jestliže služba nebyla poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Výsledkem této reklamace může být např. přiměřená sleva. V tomto případě myslíme "sjednanou kvalitou" poskytnutí pracovních příležitostí v určeném městě, přičemž nabídky chodily z jiné (širší) oblasti.

Jestliže spotřebitel není se službou spokojen, může jí kromě reklamace vypovědět. Výpovědí se tato smlouva často neruší ihned, ale počíná běžet výpovědní doba, během které musí spotřebitel nadále za službu platit, nicméně může ji i nadále využívat. Výpovědní doba je zpravidla určena smluvními podmínkami - tedy smlouvou samotnou nebo obchodními podmínkami podnikatele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 16:39, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.