Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#73319Nedořešená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.12.2023, před rokem

Oliver Übersax

Znění stížnosti

Dal jsem myčku do reklamace dne 6.11.2023 jsem nahlásil závadu, kterou byl zkontrolovat technik dne 9.1.2023 a spotřebič si odvezl. Od té doby už je 16 dní po uplynutí zákonné lhůty co měli reklamaci vyřídit. Bohužel bez úspěchu, volal jsem 3x na infolinku a furt mi bylo řečeno, že to budou urgovat. Do dnešního dne se nestalo vůbec nic ani email o tom, že mi budou vrácené peníze zpět, které jsem několikrát po nich žádal. Tohle chování se mi opravdu nelíbí a takhle jednat s lidmi, který u nich nenechají malé peníze, když se podívají na historii nákupů.

Opravdu jsem velice nespokojený a nelíbí se mi jejich chování.


Produkt

Myčka Midea na nádobí


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz a nějakou omluvu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2023 09:52, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2023 17:41, před rokem

Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest za vyjádření. Za celou situaci se Vám velice omlouvám. V rámci oddělení péče o zákazníky byla reklamace z naší strany vyřízená vystavením dobropisu a odesláním finančních prostředků, na Vámi uvedený bankovní účet. Na Vaši e-mailovou adresu jsem Vám jako omluvu také odeslala dárkový poukaz, kterým si můžete zpříjemnit svůj příští nákup u naší společnosti. Pokud je to takto v pořádku, prosím Vás o případné uzavření sporu. Předem děkuji. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.1.2024 20:38, před rokem


Oliver Übersax

Hodnocení:

Komentář: Byl jsem s vyřízením reklamace velmi spokojený. Űbersax