Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dal jsem myčku do reklamace dne 6.11.2023 jsem nahlásil závadu, kterou byl zkontrolovat technik dne 9.1.2023 a spotřebič si odvezl. Od té doby už je 16 dní po uplynutí zákonné lhůty co měli reklamaci vyřídit. Bohužel bez úspěchu, volal jsem 3x na infolinku a furt mi bylo řečeno, že to budou urgovat. Do dnešního dne se nestalo vůbec nic ani email o tom, že mi budou vrácené peníze zpět, které jsem několikrát po nich žádal. Tohle chování se mi opravdu nelíbí a takhle jednat s lidmi, který u nich nenechají malé peníze, když se podívají na historii nákupů.
Opravdu jsem velice nespokojený a nelíbí se mi jejich chování.
Myčka Midea na nádobí
Okamžité vrácení peněz a nějakou omluvu
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest za vyjádření. Za celou situaci se Vám velice omlouvám. V rámci oddělení péče o zákazníky byla reklamace z naší strany vyřízená vystavením dobropisu a odesláním finančních prostředků, na Vámi uvedený bankovní účet. Na Vaši e-mailovou adresu jsem Vám jako omluvu také odeslala dárkový poukaz, kterým si můžete zpříjemnit svůj příští nákup u naší společnosti. Pokud je to takto v pořádku, prosím Vás o případné uzavření sporu. Předem děkuji. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Hodnocení:
Komentář: Byl jsem s vyřízením reklamace velmi spokojený. Űbersax