Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73329Opakovaná nespokojenost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.12.2023, před rokem

Daniel Macura

Znění stížnosti

Dobrý den, chceme si touto cestou stěžovat na KFC Karviná. Dovoz trval 1 hodinu a 10 minut, je toto u fast foodu normální? Kdybych šel do restaurace taky dostanu jídlo za hodinu? Chápu dovoz nějakých +-10 minut. Když už po hodině přivezli jídlo, tak v kyblíku hranolek bylo asi 20% bramborových lupínků, samotné hranolky byly úplně gumové a bez chutí. Dále, Cibulové kroužky chutnaly jak by je někdo před námi už požvýkal. Hot wings nebyly vůbec křupavé, což u KFC je za mě normální že hot wings a stripsy jsou křupavé. Nestalo se to poprvé a nejsme jediní z našeho okolí kdo má tuhle zkušenost. Když platím zrovna nemalé peníze tak taky očekávám nějakou kvalitu…


Požadované řešení

Za nás by bylo dobré promluvit si s personálem který tam pracuje aby práci kterou dělají, dělali dobře. Nejde nám o nějakou slevu nebo vracení peněz, chceme si objednávat, dobré a čerstvé jídlo jak je u KFC zvykem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2023 08:45, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact.

Dozor v oblasti potravin živočišného původu vykonává Státní veterinární správa, na kterou se lze s podnětem obrátit. Ta provádí kontroly při výrobě, skladování, přepravě, dovozu a vývozu surovin a potravin živočišného původu, při prodeji surovin a potravin živočišného původu v tržnicích a na tržištích, při prodeji potravin živočišného původu v prodejnách a prodejních úsecích, kde dochází k úpravě masa, mléka, ryb, drůbeže, vajec nebo k prodeji zvěřiny, a v prodejnách potravin, pokud jsou místy určení při příchodu surovin a potravin živočišného původu z členských států Evropské unie. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 16:44, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.