Společnost


ezoocentrum s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7333Vrácení peněz za nedodané zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2015, před 9 lety

Pavel Symerský

Znění stížnosti

Dobrý den,

v e-shopu firmy jsem si zakoupil zboží, protože bylo skladem a za dobrou cenu. Po dokončení objednávky a zaplacení bankovním převodem mi bylo oznámeno e-mailem, že zboží na skladě není a nabídnuto jiné, které jsem odmítl a požádal o vrácení peněz na můj účet. Firma mi sdělila, že peníze vrací vždy v pátek nebo následující pracovní den. Peníze mi vráceny nebyly, požádal jsem tedy o vysvětlení. Bylo mi sděleno, že peníze přes svůj slib ještě neposlali, že mi je vrátí, ale že na to mají ze zákona jeden měsíc.

Jaká je skutečnost podle zákona? Jak musí firma postupovat?

Děkuji.

Pavel Symerský


Požadované řešení

Vrácení peněž za nedodané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 12:48, před 9 lety

Obecně platí, že se odstoupením smlouva ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily podle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993). Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Jiný čas zabere vrácení peněz převodem z účtu a vrácení zboží jako telefonu poštou, jiný zase rozložení a vrácení plovoucí podlahy. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má to které plnění vrátit. Nedodrží-li jej, budete mít vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2015 12:43, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.