Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážený Dteste,
rád bych vás informoval o neuspokojivé zkušenosti, kterou jsem nedávno zažil s obchodem Smarty.cz. Využil jsem povánoční slevy na operační paměti od Kingston(odkaz na obrázek slevy https://ctrlv.cz/xJo9) na jejich webové stránce. Avšak při pokusu o dotaz na stav objednávky jsem byl zklamán, protože mi bylo sděleno, že zboží bylo prý vyprodáno a nebude dostupné ani od dodavatele. Zboží se avšak ukazovalo skladem více než 5ks celé 2 dny.
Tato situace mě značně znepokojuje, zejména kvůli tomu, že obchod nabízí zboží, které není skladem, a tvrdí, že není k dispozici ani od dodavatele. Na základě mého vědomí o produkci výrobce tohoto zboží si myslím, že tyto informace jsou nepravdivé a prodejce se snaží z toho vymluvit.
Snažil jsem se s prodejcem dohodnout a najít možné řešení, avšak bohužel neúspěšně. Očekávám od společnosti jako je Smarty.cz odpovědný přístup a transparentnost. Myslím si že se jedná o nekalou obchodní praktiku jak uvádí ČOI na svém webu
Doufám, že tato stížnost bude přijata s odpovídající vážností a že společně najdeme příznivé řešení.
Kingston FURY Beast 32GB 6000MHz DDR5 CL36 DIMM (2x16GB) RGB AMD EXPO
Chci ať obchod dodá uvedené zboží nebo poskytne alternativu za stejnou cenu.
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami. Jedním ze zákonem stanovených důvodů je také nemožnost dodání zboží odpovídající objednávce.
Podle § 1734 OZ platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice nás mrzí komplikace s dodání zboží. Kupní částka za objednávku Vám již byla vrácena v plné výši.
bohužel v tomto případě skutečně došlo k velmi rychlému vyprodání zásob zboží.. Bohužel množství objednávek předčilo množství kusů možných k prodeji. V tomto případě se Velice omlouváme za komplikace a jako omluvu bychom Vám rádi nabídli slevový voucher v hodnotě 500,- který plně pokryje případné náklady na objednání jiného kusu zboží, který je aktuálně v nabídce.
Prosíme o zaslání emailu, na který můžeme zmíněný voucher uplatnitelný na našich stránkách www.smarty.cz zaslat. Platnost voucheru bude 60dní od vytvoření.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
Voucher můžete poslat na email: karnatour12@gmail.com
Dobrý den, Děkuji za informaci. Byly vystaveny vouchery na částku: 200,- a 300,- lze využít do jedné objednávky více slevových kupon, případně každý použít samostatně do jiné objednávky. Vouchery budou zaslány na uvedený email během dnešního odpoledne.
Děkujeme
Hodnocení: