Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si RAM za dobrou cenu dle mého názoru, zaplatil jsem peníze které pro mě znamenaly mnoho, dnes mi chybí a společnost smarty mi stornovali moji objednávku pár hodiny před tím než mi měla být doručena. Jsem znechucen. Kingston FURY Beast 32GB 6000MT/s DDR5 CL36 DIMM (Kit of 2) RGB AMD EXPO
Kingston FURY Beast 32GB 6000MT/s DDR5 CL36 DIMM (Kit of 2) RGB AMD EXPO
Zaslání peněz zpátky + nějaký balíček nebo náhradu v hodnotě alespon pár stovek korun za to že jsem přišel o peníze které mi budou doufejme zaslány zpátky během 2 TÝDNŮ... pro mě dlouhá dfoba protože jsem v krizi s penězmi...
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami. Jedním ze zákonem stanovených důvodů je také nemožnost dodání zboží odpovídající objednávce.
Podle § 1734 OZ platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh.
Pokud by však spotřebitel souhlasil s odstoupením od smlouvy, platí následující:
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v určené lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice nás mrzí komplikace s dodání zboží. Kupní částka za objednávku Vám již byla vrácena v plné výši.
bohužel v tomto případě skutečně došlo k velmi rychlému vyprodání zásob zboží.. Bohužel množství objednávek předčilo množství kusů možných k prodeji. V tomto případě se Velice omlouváme za komplikace a jako omluvu bychom Vám rádi nabídli slevový voucher v hodnotě 500,- který plně pokryje případné náklady na objednání jiného kusu zboží, který je aktuálně v nabídce.
Prosíme o zaslání emailu, na který můžeme zmíněný voucher uplatnitelný na našich stránkách www.smarty.cz zaslat. Platnost voucheru bude 60dní od vytvoření.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
Můj e-mail janek.cajka@gmail.com
Dobrý den,
Děkuji za informaci. Byly vystaveny vouchery na částku: 200,- a 300,- lze využít do jedné objednávky více slevových kupon, případně každý použít samostatně do jiné objednávky.
Děkujeme
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Eshop mi dal velkou slevu na stejné zboží, jsem nadmíru spokojen