Společnost


Kiwi.com s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73349Změna termínu odletu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2023, před rokem

Adéla Kubesová

Znění stížnosti

Dobrý den, měli jsme letět do Vietnamu přes společnost kiwi, kde jsme měli 4 přestupy. První let měl být z Vídně do Dammamu (společnost wizzair) měli jsme odletat 22.1., let nám ale posunuli na 15.1., s tím že mame v Dammamu čekat 7 dni na další let do Bombaje.
Nevíme co máme dělat, protože letenky nemáme pojištěné a nejsme si jistí jestli nám vrátí peníze. Nabídli nám ještě alternativu ze si můžeme vybrat za příplatek jiný let, ale cesta je mnohem náročnější a nevýhodná. Potřebovali bychom tedy poradit co tedy máme momentálně dělat.


Produkt

*** číslo rezervace


Požadované řešení

Chtěli bychom společnost poprosit buď o vracení prostředků a nebo o nějakou výhodnější možnost, než kterou nabízíte přes aplikaci.
Dekuji

S pozdravem
Hájek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 09:05, před rokem

Společnost Kiwi.com s.r.o. vystupuje ve vztazích se spotřebiteli zpravidla jako zprostředkovatel, nikoli jako prodávající letecká společnost. Vrácení ceny letenek je ovšem třeba nárokovat přímo u letecké společnosti. Přesto, že by společnost měla problém řešit, doporučujeme spotřebiteli se preventivně obrátit i přímo na leteckou společnost.

Podmínky storna nebo změny letenky se u jednotlivých společností liší a většinou bývají zpoplatněny. Zde bude i záviset na tarifu letenky (popř. doplňkových službách) - čím je tarif dražší, tím více bude letecká společnost benevolentnější ke stornu.

Jestliže by se jednalo o podstatnou změnu, měl by spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy, záleží však na době pobytu v zahraničí a dalších okolnostech. V tomto případě se však domníváme, že by se o podstatnou změnu jednalo.

Pokud nedojde ke smírnému řešení, může se spotřebitel obrátit na dozorový orgán v zemi sídla letecké společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 18:30, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.