Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#73360Řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2023, před rokem

Alena Gálová

Znění stížnosti

Řidič nikdy nemá na vracení peněz zpět a ještě je k tomu drzej že to není jeho problém!!! Řidič je na trase Chodov Stará Chodovská. Už u PPL nic neobjednam! Přivezl mi 48kg granulí pro psa. Jsem těhotná jak to budu tahat z Parcelshopu?


Požadované řešení

Žádám potrestání řidiče. Jeho chování a drzost nejsou profesionální.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 10:59, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud spotřebitelka zvolila platbu v hotovosti při převzetí, měl by mít řidič u sebe alespoň nějakou hotovost pro případ rozměnění. Zákon o oběhu bankovek a mincí stanovuje povinnost každému přijímat tuzemské peníze, avšak nelze učinit závěr, že prodejce musí být vždy schopen v rámci zaplacení zboží vrátit hotovost na jakoukoliv bankovku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 16:53, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.