Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 10.12.2023 jsem byla nakupovat a při nákupu pečiva jsem si všimla, že na dvou místech mají koblihy s ovocnou náplní za 6,80kc v akci. Jiné v obchodě nebyly. Na parkovišti jsem si všimla, že mi bylo zaúčtováno 9,90kc.Nakup už byl v autě, tak jsem s účtenku šla zpět do pečiva, jestli jsem se nespletla, u pokladny už slečna nebyla, a tak na informační koutek. Slečna B. mě donutila dojít do auta, koblihy donést, jinak se se mnou nebude bavit. Potom mi podala rozdíl peněz a NIC..... Prý jestli je všechno v pořádku. Není. Čekám. Na co? Na omluvu. Za co? Za to, že mě Kaufland okradl. NEOKRADL. debata tím pro slečnu B. skončila.
Preskoleni zaměstnanců, aby se automaticky při neoprávněně nauctovane sume zákazníkovi omluvili tak, jak je to stanoveno v osnovach Kauflandu.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení:
Komentář: DĚKUJI.Obrátím se tam,kam bude potřeba.A kde se s tím něco bude dělat.