Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#73362Neadekvátní chování k zakaznikovi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2023, před 12 měsíci

Marcela Zábojníková

Znění stížnosti

Dne 10.12.2023 jsem byla nakupovat a při nákupu pečiva jsem si všimla, že na dvou místech mají koblihy s ovocnou náplní za 6,80kc v akci. Jiné v obchodě nebyly. Na parkovišti jsem si všimla, že mi bylo zaúčtováno 9,90kc.Nakup už byl v autě, tak jsem s účtenku šla zpět do pečiva, jestli jsem se nespletla, u pokladny už slečna nebyla, a tak na informační koutek. Slečna B. mě donutila dojít do auta, koblihy donést, jinak se se mnou nebude bavit. Potom mi podala rozdíl peněz a NIC..... Prý jestli je všechno v pořádku. Není. Čekám. Na co? Na omluvu. Za co? Za to, že mě Kaufland okradl. NEOKRADL. debata tím pro slečnu B. skončila.


Požadované řešení

Preskoleni zaměstnanců, aby se automaticky při neoprávněně nauctovane sume zákazníkovi omluvili tak, jak je to stanoveno v osnovach Kauflandu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 16:44, před 12 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2023 11:52, před 12 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.1.2024 15:05, před 12 měsíci


Marcela Zábojníková

Hodnocení:

Komentář: DĚKUJI.Obrátím se tam,kam bude potřeba.A kde se s tím něco bude dělat.