Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 14.12.2023 mi přišlo SMS zpráva: dobrý den máte na webu ... uložen dokument k pj. smlouvě č..
stáhněte si jej. do 16.12.Bylo to oznámení ke zvýšení pojistky. Vzhledem k tomu že mi je 73 let,
/bohudíky jsem celkem inteligentní a schopná/ tak tyto věci zvládám. Nedovedu si představit, kdyby tato SMS přišla mé mamince. Jsem Vaším klientem již 28 let. Za celou dobu jsem měla jen dvě poj. události v celkové hodnotě asi 4000kč. Přesně si to nepamatuji/je to už dávno/.Vím ,že vše zdražuje, ale zaráží mě způsob Vašeho jednání a že si nevážíte klientů. Rád bych dostala odpověď.
S pozdravem Vaková Marta ***
zdůvodnění chování ke klientům
|
Tweet |
Domníváme se, že pokud spotřebitel mohl předpokládat navýšení pojistného, postačovalo by upozornění formou SMS tak, jak je uvedené v popisu stížnosti. Obecně (např. u pojištění majetku) totiž máme za to, že většinou dochází k vystavení předpisu pojistného k výročí pojistné smlouvy, kde je uvedeno i nové pojistné (navýšení ceny). Uhrazením předpisu pojistného dochází k uzavření nové pojistné smlouvy na další pojistné období. Jestliže by s novou cenou pojistného spotřebitel nesouhlasil, je možné pojistnou smlouvu vypovědět ve stanovených lhůtách.
O navýšení ceny pojistného či předpisu by však měl být spotřebitel informován pojišťovnou především na kontaktech, které uvedl při podpisu pojistné smlouvy.
Orgánem, který vykonává dohled nad činností pojišťoven je Česká národní banka (www.cnb.cz), na kterou se lze s podnětem či stížností obrátit (zde: https://www.cnb.cz/cs/verejnost/kontakty/formular-podani-dotazu-podnetu-upozorneni/index.html).
Vážená paní Vaková,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Stižnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Stižnosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, po mé stížnosti mě kontaktovali zástupci firmy a omluvili se. Dohodli jsme se ,že veškeré informace mi budou posílány emailem. Myslím si, že veškeré změny v pojištění posílané SMS jsou krajně nevhodné .Vypovídá to o tom že si neváží klienta. Mě tento způsob komunikace upřímně šokoval. Doufám, že
taková velká firma přehodnotí způsob komunikace se všemi klienty.
Děkuji a přeji hezký den. Vaková
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.