Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#73364Přístup ke klientům

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2023, před rokem

Marta Vaková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 14.12.2023 mi přišlo SMS zpráva: dobrý den máte na webu ... uložen dokument k pj. smlouvě č..
stáhněte si jej. do 16.12.Bylo to oznámení ke zvýšení pojistky. Vzhledem k tomu že mi je 73 let,
/bohudíky jsem celkem inteligentní a schopná/ tak tyto věci zvládám. Nedovedu si představit, kdyby tato SMS přišla mé mamince. Jsem Vaším klientem již 28 let. Za celou dobu jsem měla jen dvě poj. události v celkové hodnotě asi 4000kč. Přesně si to nepamatuji/je to už dávno/.Vím ,že vše zdražuje, ale zaráží mě způsob Vašeho jednání a že si nevážíte klientů. Rád bych dostala odpověď.

S pozdravem Vaková Marta ***


Požadované řešení

zdůvodnění chování ke klientům


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2024 22:10, před rokem

Domníváme se, že pokud spotřebitel mohl předpokládat navýšení pojistného, postačovalo by upozornění formou SMS tak, jak je uvedené v popisu stížnosti. Obecně (např. u pojištění majetku) totiž máme za to, že většinou dochází k vystavení předpisu pojistného k výročí pojistné smlouvy, kde je uvedeno i nové pojistné (navýšení ceny). Uhrazením předpisu pojistného dochází k uzavření nové pojistné smlouvy na další pojistné období. Jestliže by s novou cenou pojistného spotřebitel nesouhlasil, je možné pojistnou smlouvu vypovědět ve stanovených lhůtách.

O navýšení ceny pojistného či předpisu by však měl být spotřebitel informován pojišťovnou především na kontaktech, které uvedl při podpisu pojistné smlouvy.

Orgánem, který vykonává dohled nad činností pojišťoven je Česká národní banka (www.cnb.cz), na kterou se lze s podnětem či stížností obrátit (zde: https://www.cnb.cz/cs/verejnost/kontakty/formular-podani-dotazu-podnetu-upozorneni/index.html).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2024 09:16, před rokem

Vážená paní Vaková,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem
Stižnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Stižnosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2024 15:44, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.2.2024 07:49, před 11 měsíci


Marta Vaková

Dobrý den, po mé stížnosti mě kontaktovali zástupci firmy a omluvili se. Dohodli jsme se ,že veškeré informace mi budou posílány emailem. Myslím si, že veškeré změny v pojištění posílané SMS jsou krajně nevhodné .Vypovídá to o tom že si neváží klienta. Mě tento způsob komunikace upřímně šokoval. Doufám, že
taková velká firma přehodnotí způsob komunikace se všemi klienty.
Děkuji a přeji hezký den. Vaková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 08:11, před 11 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.