Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 19.11 2023jsem reklamoval poruchu řetězové pily.Bylo přiděleno jedn. č.95117991.Dalším emailem bylo sděleno že budu kontaktován jakousi firmou Grizzly, což se do dnešního dne,t.j.28.12.2023 nestalo,pilu mám doma.Žádám Vás důrazně o rychlé vyřešení.Veškerá potřebné údaje jsem Vám zaslal včetně údajů pro komunikaci se mnou.
Pila PGHSA 12 B2, IAN3856382107,S/N155238, faktura 9086305190
Oprava záruční závady
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou).
Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Potužáku, mrzí nás situace, která nastala. V tomto případě doporučujeme zaurgovat Váš požadavek telefonicky či písemně přes náš zákaznický servis. Kolegové situaci prověří. Věříme, že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenost. Omlouváme se za způsobené komplikace. S pozdravem Tým Lidl.
Dobrý den!
Velice mile mě překvapila rychlost reakce na mojí stížnost.
Prosíme o uzavření, spotřebitel již nemá žádný dotaz
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se ke stížnosti mohl vyjádřit a případně ji uzavřít.
Protože spotřebitel nevyužil možnosti uzavřít a ohodnotit případ, uzavíráme jej nyní s dosažením dohody stran vzhledem k výše uvedenému.