Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Vodafone po mně chce platbu a nepíše za co (pravděpodobně za nevrácení modemu, který jsem, ale vrátil na pobočce v Příbrami).
Do emailu mi přišla zpráva, že mám zaplatit, tak jsem odpověděl, že nevím za co. Na to už Vodafone nereagoval, ale poslal písemnou upomínku + 180 kč za zaslání upomínky.
Na lince, kterou uvádí jako správa pohledávek, na kterou se mám obrátit 800 77 11 77 a kde to lze údajně vyřídit, mi paní H., řekla, že mně už v systému nenajde???
Požadavek na platbu považuji za neoprávněný, modem jsem odevzdal v listopadu, před tím jsem vše řádně platil. Žádám o zrušeník požadavku na platbu včetně poplatku za upomínku. Zároveň podávám stížnost na emailový formát upozornění na dlužnou částku - nepíše se za co se má platit, což v době, kdy je velké množství podvodných emailů je nesprávné. Automat na lince je také zavádějící.
zrušení požadavku na úhradu dlužné částky a poplatku za upomínku
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat.
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli danou částku reklamovat. Reklamaci je možné uplatnit:
- písemně na adrese: Vodafone Czech Republic, a. s. Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5,
- prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.
Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Paštěko, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.