Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7338Tvrdé nebo žádné pečivo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2015, před 9 lety

Jaroslava Kyslíková

Znění stížnosti

V tomto Penny marketu je závad více, nevíce mně /a dle reakcí v obchodě více lidem/ vadí věčné fronty u pokladen, kdy bývá obsazena pouze 1, a ještě více prodej pečiva. Již delší dobou se stává, že na prodejně není třeba u 3 druhů žádné dopečené pečivo, někdy velmi tvrdé, minulý pátek už mně ale došla trpělivost - malé bagetky, francouzské bagety a další 2 druh pečiva úplně spálené - už od pohledu, na omak tvrdé - nepoživatelné. Personál se nechová moc vstřícně k zákazníkům, člověk má pocit, že tam obtěžuje, že si nemohou dát svoji cigaretku před prodejnou. To už nechci rozebírat mnohdy nahnilé ovoce a zeleninu, a naprosto nevhodné uspořádání prodejny- prací prášky vedle pečiva apod. Zboží v akci aby člověk hledal, třeba džusy najdete na 3 místech. Do této prodejny jdu jen tehdy, když opravdu není nazbyt a nemám čas běžet do okolních /Billa, Lidl/.


Požadované řešení

Zkvalitnit prodej pečiva a uspořádání prodejny, zlepšit chování zaměstnanců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2015 10:32, před 9 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (pečivo, popř. ovoce, zelenina) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud tedy zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Pokud se tato skutečnost v určité provozovně opakuje, doporučujeme spotřebitelce podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí ve stížnosti jmenovaných potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. SZPI provede na základě spotřebitelského podnětu kontrolu a případně učiní potřebná opatření. Podnět je třeba předat příslušnému inspektorátu SZPI podle místa provozovny, které se podnět týká. Podnět může spotřebitel předat či zaslat v písemné podobě nebo jeho obsah zkopírovat do příslušného formuláře přímo na internetových stránkách SZPI. Orgán dozoru provede na základě podaného podnětu vždy vlastní šetření a teprve na základě jeho výsledku podnikne potřebná opatření. Spotřebitel může požádat orgán dozoru o informaci o výsledku provedené kontroly.

Co se týče spotřebitelkou tvrzeného nedostatečného zásobování uvedené provozovny zákon prodejcům neukládá, aby všechno jejich zboží bylo k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Může dojít k vyprodání zásob a pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení. Zásobování je interní záležitostí společnosti.

Pokud stížnost směřuje rovněž na spotřebitelkou tvrzené nevhodné chování konkrétního zaměstnance společnosti, není možné ji řešit v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je určena k řešení spotřebitelských právních sporů mezi podnikatelem a spotřebitelem. Konkrétní zaměstnanec však jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými etickými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Doporučujeme spotřebitelce obrátit se ohledně této části stížností přímo na vedoucího provozovny, popř. vedení společnosti prostřednictvím jejího zákaznického centra.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 18:00, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.