Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Na předmětných stránkách jsem inzeroval zcela legální prodej alkoholu pro sběratele značky Don Papa. Inzerát mi byl zablokován až po několika dnech zveřejnění.
Odpovědí bylo, že na těchto stránkách nesmí být nabízen žádný alkohol. Ihned jsem dotyčné osobě zaslal stejně inzeráty téhož rumu, které jsou zde zveřejněny více než měsíc. Považuji toto jednání za diskriminační. Žádám vyjádření. V opačném případě budu činit veškeré právní kroky vůči tomuto jednání.
Don Papa
Uveřejnění mé inzerce jakožto je u dalších inzerátu. Podotýkám, že ostatní inzeráty prodávají tento druh alkoholu - tubu i láhev. Nikoliv tubu pro sběratele. O všech těchto inzerátech mám udělané PrintScreeny.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Podnikatel by mohl spotřebiteli blokovat přístup, jestliže například opakovaně porušil tyto podmínky. Tuto pravomoc si vyhrazuje v bodě 17 Podmínek využívání služeb.
V obchodních podmínkách je dále také uvedeno, že provozovatel má právo smazat inzerát bez náhrady, který dle jeho uvážení nesplňuje podmínky (inzerát je v rozporu s platnými zákony České republiky, podmínkami inzerce Bazos.cz nebo dobrými mravy) nebo pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu a nebo pokud inzerát budí dojem, že uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost o vyjádření. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.