Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#73389Nedoručování zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2023, před rokem

Iva Hrabčíková

Znění stížnosti

Olomouc, Bacherova 9 - NIKDO nenosí poštu - předplacené časopisy, které mají být doručovány pravidelně každé úterý. Pošta Ladova Olomouc nebere telefony, stížností se nikdo nezaobírá, dělají si z lidí pouze srandu, jak všechno funguje.


Produkt

předplatné TV STAR a TV mini


Požadované řešení

Okamžitě zjednat nápravu, přicházím o peníze za předplatné, ať se tím už zabývá ministr


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2024 19:37, před rokem

Spotřebiteli doporučujeme se obrátit se vzniklou situaci i na společnost, u které si předplatil deníky, jelikož uzavřením smlouvy o předplatném vznikl mezi stranami závazkový právní vztah. Vydavateli z něj plyne povinnost doručovat pravidelně v dohodnutý den objednateli deník na uvedenou adresu. Pokud tak neučiní, může spotřebitel uplatnit reklamaci, nejlépe prokazatelně písemnou formou. Pokud spotřebitel vytkl vadu, a zvolil nárok z vadného plnění, je společnost povinna zajistit nápravu.

Společnost VLTAVA LABE MEDIA a. s. lze informovat o výpadku v doručování prostřednictvím e-mailu: reklamace@denik.cz (více kontaktů na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.vlmedia.cz/kontakty/predplatne-distribuce/predplatne.html). Reklamace musí obsahovat:
- úplnou adresu předplatitele nebo odběratele,
- reklamovaný titul, číslo nebo datum vydání,
- počet reklamovaných výtisků jednotlivých vydání,
- telefonický kontakt na odběratele a/nebo předplatitele,
- emailovou adresu,
- popis důvodu reklamace.

K České poště, s.p.:
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.