Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#7340Kup 3 tyčinky a získej McFlurry zdarma

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2015, před 9 lety

Lenka Špačková

Znění stížnosti

Dobrý den,26.7.2015jsme v Budějovické Bille,Praha 4 Krč,koupili tyčinky Mars,Snickers atd.,celkem 12 ks a na pokladně jsme měli dostat 4 kupony na zmrzlinu do MC Donald's.Paní pokladní řekla,že žádné kupony už nemá.V letáku je ovšem napsáno,že kupon lze získat v termínu od 22.7. do 15.8.2015.Nikde není psáno,že je to jen do vyprodání zásob,proto by mě zajímalo,jak je možné,že za 4 dny od počátku akce nejsou už na prodejně kupony k dispozici.Pokladní řekla,že jich měli jen tři balíčky.Jde o klamání zákazníka.Jsme každodenní zákazníci.Děkuji za odpověd.Špačková


Produkt

akce


Požadované řešení

Pokladní doklad mám.Budu mít na kupony nárok?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2015 09:42, před 9 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamního letáku (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.

V opačném případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku. Nekalou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Zejména by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Doporučujeme spotřebiteli pro případ, že nebude ze strany podnikatele v případě jeho oprávněného požadavku plněno, podat podnět státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci pro porušení § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozorový orgán může podnikateli při zjištěném porušení zákona o ochraně spotřebitele na základě provedené kontroly uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 18:09, před 9 lety

Společnost BILLA, spol. s r. o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.