Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,26.7.2015jsme v Budějovické Bille,Praha 4 Krč,koupili tyčinky Mars,Snickers atd.,celkem 12 ks a na pokladně jsme měli dostat 4 kupony na zmrzlinu do MC Donald's.Paní pokladní řekla,že žádné kupony už nemá.V letáku je ovšem napsáno,že kupon lze získat v termínu od 22.7. do 15.8.2015.Nikde není psáno,že je to jen do vyprodání zásob,proto by mě zajímalo,jak je možné,že za 4 dny od počátku akce nejsou už na prodejně kupony k dispozici.Pokladní řekla,že jich měli jen tři balíčky.Jde o klamání zákazníka.Jsme každodenní zákazníci.Děkuji za odpověd.Špačková
akce
Pokladní doklad mám.Budu mít na kupony nárok?
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamního letáku (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.
V opačném případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku. Nekalou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Zejména by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Doporučujeme spotřebiteli pro případ, že nebude ze strany podnikatele v případě jeho oprávněného požadavku plněno, podat podnět státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci pro porušení § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozorový orgán může podnikateli při zjištěném porušení zákona o ochraně spotřebitele na základě provedené kontroly uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost BILLA, spol. s r. o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.