Společnost


Vemoplay

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#73400Nemožné zrušení služby, kterou nevyužívám, ale platím.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2023, před rokem

Miroslava Flamichová

Znění stížnosti

V říjnu 2023 jsem si v telefonu zapnula službu společnosti Vemoplay. Následně jsem ji chtěla zrušit dle instrukcí sms. Toto nešlo a společností T-mobil mi bylo účtováno o 396,- Kč více. (99,- Kč za týden).
V listopadu jsem kontaktovala operátora spol. T-mobile a ten mi údajně tuto službu zablokoval. Další měsíc mě opět přišlo vyúčtování o 400,- vyšší. Opět jsem kontaktovala operátora, který situaci zase nevyřešil a poradil mi abych si vše vyřešila na stránkách platmobilem.cz, tyto stránky bohužel neexistují. Dnes jsem opět kontaktovala operátora a ten mi sdělil, že s tím nebí schopen nic udělat a dal mi kontakt na vaše stránky. Každý měsíc platím službu, kterou nechci a není možné ji nějak zrušit.
Prosím o pomoc.
Děkuji Mirka Flamichová
***


Produkt

www.platmobilem.cz - telefonní služba


Požadované řešení

Zablokovat službu společnosti Vemoplay - cena zprávy 99,- Kč. Nepředpokládám, že mi někdo vrátí 1683,- Kč které mě byly nechtěně účtovány


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2024 06:39, před rokem

Subjekt, který je spotřebitelem označen, se nám nepodařilo dohledat. Proto bude stížnost uzavřena pro nedostupnost subjektu.

Službu by mělo být možné okamžitě zrušit. Spotřebitel přitom nemusí ani znát konkrétního poskytovatele, všichni poskytovatelé těchto služeb jsou totiž povinni reagovat na zrušení předplatného formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Toto číslo je shodné s prvními pěti číslicemi telefonního čísla, ze kterého byla SMS odeslána.

Více informací nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

Pokud se vyúčtování služeb objeví ve vyúčtování, je možné jej reklamovat.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.

Pokud by se jednalo o český subjekt, měl by spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.