Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
odesilala jsem u vás zásilku č. ***
již 2x se mi nedoručila. Kurýr odmítl odvést zásilku řekl ze až po svátcích. Bylo garantované doručení do Vánoc!!!!
Dvakrát jsem odeslání zásilky zaplatila a stále nebyla zásilka doručena !!!!! Znovu budu muset zásilku vyzvednout!!! A už si ji tam dovezu sama autem!!! Nikdy jsem neměla se zasilkovnou problém!! Ale po této zkušenosti nic odesílat nebudu!
Vracení peněz za nedourčení zásilky!
Kontakt na vyšší vedení
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, Nello, podle informací v trasování byla tato zásilka vrácena z důvodu nepřesně adresy, v takovém případě se zásilka do rukou doručovacího kurýra vůbec nedostane. Namísto toho by měla být příjemci zaslána výzva, aby adresu opravil. Pakliže na tuto výzvu neodpoví, nemáme zásilku jak doručit, proto ji musíme vrátit zpět odesílateli. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den, Nello, podle informací v trasování byla tato zásilka vrácena z důvodu nepřesně adresy, v takovém případě se zásilka do rukou doručovacího kurýra vůbec nedostane. Namísto toho by měla být příjemci zaslána výzva, aby adresu opravil. Pakliže na tuto výzvu neodpoví, nemáme zásilku jak doručit, proto ji musíme vrátit zpět odesílateli. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.