Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#73402Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2023, před rokem

Nella Luppi Luppi

Znění stížnosti

Dobrý den,
odesilala jsem u vás zásilku č. ***
již 2x se mi nedoručila. Kurýr odmítl odvést zásilku řekl ze až po svátcích. Bylo garantované doručení do Vánoc!!!!
Dvakrát jsem odeslání zásilky zaplatila a stále nebyla zásilka doručena !!!!! Znovu budu muset zásilku vyzvednout!!! A už si ji tam dovezu sama autem!!! Nikdy jsem neměla se zasilkovnou problém!! Ale po této zkušenosti nic odesílat nebudu!


Požadované řešení

Vracení peněz za nedourčení zásilky!
Kontakt na vyšší vedení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2024 22:53, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2024 11:31, před rokem

Dobrý den, Nello, podle informací v trasování byla tato zásilka vrácena z důvodu nepřesně adresy, v takovém případě se zásilka do rukou doručovacího kurýra vůbec nedostane. Namísto toho by měla být příjemci zaslána výzva, aby adresu opravil. Pakliže na tuto výzvu neodpoví, nemáme zásilku jak doručit, proto ji musíme vrátit zpět odesílateli. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2024 11:33, před rokem

Dobrý den, Nello, podle informací v trasování byla tato zásilka vrácena z důvodu nepřesně adresy, v takovém případě se zásilka do rukou doručovacího kurýra vůbec nedostane. Namísto toho by měla být příjemci zaslána výzva, aby adresu opravil. Pakliže na tuto výzvu neodpoví, nemáme zásilku jak doručit, proto ji musíme vrátit zpět odesílateli. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2024 16:12, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2024 11:21, před 10 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.