Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73406Špatná objednávka - chyba kiosku?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2023, před rokem

Jaroslav Bálek

Znění stížnosti

Dobrý den, 29.12. okolo 7 hodiny ranní jsem si kupoval na Václavském náměstí (objednávka myslím číslo 59) - 2x talíř za 109 a 2x cafe za 20kč - celkově jsem platil 258 korun, později jsem kontroloval částku přes sodexo profil a opravdu se odečetlo 258 korun. Při předání objednávky jsem už jasně viděl, že dostávám pouze 1x snídaňový talíř, upozornil jsem obsluhu a tam mi řekla, že podle systému jsem měl objednáno - avokádový toast a ty smažené rosti. Znovu jsem upozornil obsluhu, že jsem si na sto procent jistý, že jsem koupil 2x talíř a ještě k tomu to sedí na tu částku 258. Bohužel jsem si nevzal účtenku, nemyslel jsem si, že bude při objednávce z kiosku problém. Dotazoval jsem se jestli mi mohou účtenku najít v systému, ale obsluha nevěděla a neměla se k tomu, naopak se tvářili jakože je to moje chyba a já jsem si špatně objednal. Mezitím moje maminka už poodcházela s objednávkou, pospíchali jsme do práce a nechtěla se tam hádat (byla u objednávání z kiosku, takže také viděla že kupujeme 2x talíř a 2x kafe). Konverzace s obsluhou skončila tím, že prý rozdíl v cenně byl dělán sýrovým plátkem navíc :D to mě rozesmálo asi nejvíce, nejenom že dostanu úplně jiné jídlo, ale ještě tam mám sýr navíc super. Po dobu těch pár minut co jsem to řešil, byla nulová iniciace od obsluhy problém nějak řešit a nebo zkontrolovat objednávku, nejspíše obsluha ani nevěděla kolik věci přímo stojí.. Jídlo které jsem dostal je: snídaňový talíř, cappuccino, avokádový toast se sýrem navíc, rosti a caffe latte. To vše za cenu 258, at už objednávku nakombinuju jakkoliv, nikdy se nedostanu na cenu 258 korun, vždy je to méně. Chápu že může zákazník špatně naklikat něco na kiosku, ale abych si tam dal 2 věci místo jedné a ještě sýr navíc, to se mi opravdu nemohlo ani náhodou stát. Kafé je za 20, rosti za 29, toast 55 a plátek sýra 14 = 118 - přitom jsem jasně platit 129 za tuto část objednávky a mám na to potvrzení. Když bych to koupil v menu, tak ušetřím ještě více 95+14=109 to už je rozdíl dokonce 20 korun. Dostal jsem jídlo, které jsem si neobjednal, při upozornění obsluhy se nic nestalo a ještě jsem vlastně zaplatil více, takže jsem byl okraden. Upozornuji, že nejsem žádný fastfood nováček a menu kfc znám skoro nazpamět a ceny také, kiosky umím ovládat. Při objednávce byl velmi pomalý a skoro nereagoval na dotek, ale to už se mi stalo na václavském naměstí několikrát. Čert vem peníze, ale chtěli jsme oba stejné jídlo a přístup obsluhy mi nepřipadal v pořádku, jasně jsem si stál za svým, že jsem prostě neobjednal co jsme dostali a cena taky nesedí a byl jsem poslán *** skoro. Kfc v tu dobu bylo prázdné.


Požadované řešení

aspoň nějaký kupon, když ty kupony v aplikaci jsou naprd, spíš mi jde opravdu o vysvětlení, jaktože jsem platit těch 258 za věci, které 258 nestojí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2024 06:17, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si kompletnost objednávky kontrolovali co nejdříve, nejlépe ihned po převzetí, aby předešli podobným situacím.

Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2024 14:42, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.