Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednala jsem doruceni na adresu. To bylo 28.12.23. Rano 29.12.23 vidim v sledovani zasilek, ze je jiz zase v depu. Z toho plyne, ze ridic nedodal na vydejni misto dle postupu, ktery uvadi spolecnost na webu.
Akorat platim 109 kc za doruceni a postup neni dodrzen.
Zasilkovna domu uz nikdy vice. Ani ve sledovani zasilek nejsou uvedeny hovory ridice. Ackoliv web uvadi, ze ve sledovani tyto podrobnosti jsou.
Zasilkovna domu -balicek
VRATIT PENIZE. Avizovany postup nebyl dodrzen. Ztrata duvery.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, Evo, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile je řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Záznam o volání byste měla najít i ve veřejném trasování. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by kurýr na zákazníka také zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky přes kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), abychom mohli průběh doručení ověřit a případně zjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Nikola, tým Zásilkovny
*** je cislo zasilky. Pres form. jsem zjistila, ze zasilka ani neopustila depo. Pry robot nepoznal adresu. Ta ale v aplikaci Zasilkovna byla zadana spravne. Mate tam radek ulice+čp a druhy radek mesto. Vymlouvate se na to, ze prijemce neupresnil adresu, ale nemel co upresnovat. Adresa byla spravne. Ani se nesnazite balik na adresu dorucit, zajet tam fyzicky. Z me strany to chapu, ze neplnite, co na webu slibujete. Tedy doruceni na kazdou adresu. Nemate tam info, ze robot nemusi adresu poznat a supem se vrati. Tahate penize, konk. 109 Kč za fyzicke doruceni na adresu a ani tam nejedete. To, ze robot nepozna adresu, kdyz neni v dedine ulice, neni chyba adresata ani odesilatele. To tam toho vaseho robota nikdo nekontroluje, zda dava eror nespravne? Adresa byla spravne. I Ceska posta doruci. Vy vsak nikoliv. Klamete zakaznika krasnym marketingem. Chci vratit penize, sluzba doruceni na misto nebyla ani realizovana.
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Číslo zásilky bylo přesunuto do referenčních údajů.
Jestliže adresa nebyla rozpoznána, měla být spotřebitelka informována a požádána o doplnění (resp. upravení) adresy. Jestliže tak nebylo učiněno a zásilka nebyla doručena, může spotřebitelka službu reklamovat. Vzhledem k tomu, že se mohlo jednat o podstatné porušení smlouvy ze strany společnosti, domníváme se, že mohl vzniknout i nárok na odstoupení od smlouvy.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vývoj stížnosti.
Pěkný den, Evo, děkujeme za upřesnění. V případě, že náš systém vyhodnotí adresu jako nesprávnou nebo nepřesnou zásilka se k řidiči vůbec nedostane. Příjemce namísto toho obdrží výzvu k opravě adresy, aby mohla být zásilka v pořádku doručena. Oprava adresy je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob. Více informací najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Pakliže příjemce na výzvu nereaguje, nemáme zásilku jak doručit a musíme ji tedy z tohoto důvodu vrátit zpět odesílateli bez nároku na náhradu přepravného. Jedná se o standardní postup. Nikola, tým Zásilkovny
Jak pisu, adresa byla spravne zadana. Navic odesilatel, ktery plati postovne, nema moznost reagovat. Vy proste fyzicky se nesnazite dorucit na zadanou adresu. Neustale omilate, ze nemate moznost dorucit. Jakto, kdyz odesilatel zaplati doruceni a kuryr ani nezajede. Nikdo od vas robota nezkontroluje, zda nedela zmetky. Zadam vraceni penez 109 Kc. Balik nebyl dorucen ani ve stadiu pokusu. Na webu pisete, ze dorucite na kazdou adresu. To neni pravda, ani tam nejedete.
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Jestliže byl odesílatel vyzván k úpravě adresy, kterou neučinil, domníváme se, že nedošlo k pochybení společnosti (přestože může mít na nedoručení podíl v případě špatného systému adres). S ohledem na to, že však služba nebyla splněna, neměla by společnost zadržovat finanční prostředky spotřebitelky - pokud však došlo k pochybení odesílatele, který byl řádně vyzván a společnosti tím vznikly administrativní náklady, bylo by možné si je od vrácené částky odečíst.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na výše uvedené reagovat.
Dobrý den, Evo, zásilku vám opravdu doručíme na jakoukoli adresu, je ovšem potřeba, aby byla vyplněna ve správném formátu, proto adresy kontroluje automaticky systém. V případě, že adresu vyhodnotí systém jako nesprávnou, zašleme příjemci výzvu k opravě, poté vyčkáme dostatečný časový úsek, aby měl příjemce čas na výzvu reagovat. Oprava je řešení pomocí widgetu, kde může příjemce přetažením pinu v mapě vybrat přesné místo, kam chce zásilku doručit, proto je tato výzva zasílána příjemci, který místo přesně zná. Pakliže příjemce na výzvu nereaguje, nemůžeme kurýra na neupřesněnou adresu vyslat, proto je zásilka automaticky vrácena zpět odesílateli. Nikola, tým Zásilkovny
1. Jako spotrebitel=odesilate=ten,kdo plati sluzby, nemam moznost upresnit.
2. Na webu https://www.zasilkovna.cz/domu
mate, cituji: "Doručení na adresu máme čistě v naší režii, a proto sami ručíme za kvalitu a rychlost". Rucite za kvalitu. Kvalita je na ukor rychlosti.
3. Ve VOP platne od 9.2023 jsem nenasla, ze prijemce musi upresnit adresu. Ktery bod to je? https://www.zasilkovna.cz/dokument-pro-zakazniky.
Neni tam nic o tom, ze robot adresu nepozna a co se deje pak.
4.Jako odesilatel bych sluzbu nevolila, kdybych vedela, ze robot nepozna adresu bez ulice (neni soucasti adresy. Adresa byla spravna).
5. Nespolehat na robota. Sami rucite, mate na webu, viz bod vyse.
Děkujeme stranám za součinnost.
S ohledem na dotazy spotřebitelky stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla tyto dotazy zodpovědět.
Hezký den, Evo, většina odpovědí by měla být již v předchozím vlákně, pokusíme se je však shrnout: 1) Oprava adresy je řešena pomocí widgetu, kdy příjemce vybere přetažením pinu v mapě přesné místo, kam chce zásilku doručit. Z toho důvodu posíláme výzvu k upřesnění přímo příjemci, který nejlépe zná přesnou adresu, kam máme zásilku doručit. Je to nejrychlejší a nejefektivnější řešení. 2) Děláme maximum pro to, aby byla celková úroveň našich služeb co nejvyšší. Co se týče rychlosti doručení, snažíme se o to, aby byla každá zásilka doručena co nejdříve. Drtivou většinu jich v pořádku doručíme příjemci do druhého dne. 3) Co se stane v případě, že je adresa chybná či nepřesná, je podrobně popsáno například v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Vyplývá to z logiky poskytování poštovní služby, bez přesné adresy není možné zásilku doručit a musí být tedy vrácena zpět odesílateli. 4) Ulice je jedním z údajů, které musí být v adrese uvedeny, abychom zásilku mohli řádně doručit. 5) Systém na rozpoznání správnosti adres používáme proto, aby bylo doručení co nejrychlejší, což přispívá kvalitě našich služeb. Nikola, tým Zásilkovny
Tak znovu. Vas robot chybne vyhodnoti adresu, ktera zadny nazev ulice nema. Pochopte to.
Adresa je spravne. Proc ma odesilatel pykat za to, ze system neumi adresu bez ulice, jen s cp. Jsou takove vesnice. Nedorucujete do kazde vsi.
To si mam ulici vymyslet?
Hezký den, Evo, všechna pole adresy by měla být vyplněna, pakliže se jedná o obec bez názvů ulic, je možné vyplnit název obce rovněž do pole ulice, formát adresy pak bude vypadat například takto: Hůry 242, 373 71, Hůry. Zásilku bychom pak měli doručit i do této obce. Případně může adresu upřesnit příjemce pomocí pinu v mapě, jak již bylo popsáno níže. S vyplněním adresy vám také rádi pomohou kolegové ze zákaznického servisu (+420 216 216 516). Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den, tak znovu: byl použit formát, jak píšete: tj. město čp, město a psč. Přesto to robot nepoznal a šupem vrátil, co na to řeknete.
Dobrý den, Evo, prověřila jsem váš případ u kolegů ze zákaznického servisu. Dle jejich informací s vámi jsou v kontaktu a ke všemu vám již zaslali vyjádření. Zároveň v systému vidíme, že vám již byla uznána reklamace za tuto zásilku a měla by vám být poskytnuta kompenzace. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: