Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednávka 21.12. se slibem dodání 27.12.Balík sice dojel,ale bohužel jen čtvrtina zboží.Po volání na infolinku vysvětleno, že se něco pokazilo a dodají v pátek 29.12.Po celodenním čekání opět zklamání, zboží nikde.Večer v devět e-mail, že zboží teprve odesílají,tak jsem marně doufala, že tedy dorazí zítra a po zjišťování jsem zjistila, že termín dodání bude až 1.1. a to je přece svátek, takže se zboží opět nedočkám a to už budu v zaměstnání, takže těžko mohu sedět doma a dál marně čekat.Jsem zvědavá jak to dopadne, objednávka byla za 5000,-
Nedodané zboží
Požaduji slevu nebo aspoň omluvu za prodlevu, mylné informace,za nekomunikaci a za zbytečně promarněný čas čekáním doma
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství či zboží kompletní, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající a je možné zboží reklamovat.
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Společnost tedy musí prokázat, že spotřebitel převzal kompletní zásilku.
Reklamace je podaná již samotným oznámením podnikateli, že zboží je vadné (neúplné), například již napsáním e-mailu.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Odstoupit lze i pouze ohledně nedodaného kusu zboží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Kelnarová, děkuji za Vaši zprávu a za vzniklou situaci se Vám velice omlouvám. Tento případ pro Vás ráda ověřím, ovšem prosím Vás o uvedení čísla objednávky, ke které se Vaše zpráva vztahuje. Za Vaši odpověď Vám předem děkuji a přeji Vám příjemný zbytek dne. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Spotřebitelka nás informovala, že je vše již vyřešeno. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.