Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#73422Nedodaný balík

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2023, před rokem

Nikola Petkovová

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednala jsem zboží přes stránku Kaufland Marketplace z PL. PL-ČR 1 den. Od 19.12.2023 je zásilka na depu v Ostravě. První telefonát 22.12, operátor urguje dodání na adresu. Druhý den 23.12 druhý telefonát-operátor přesměrovává zásilku na výdejnu depa, aby se dárek stihl doručit do Vánoc. Nestihl. Je 30.12.2023 a balík se stále válí na depu. 28.12 a 29.12 telefonáty a dostala jsem info s tím, že se balík dohledává a ať vyčkám.
Žádám tedy naposled urgenci tak, aby se zásilka( vánoční dárek pro dceru!) přesunula na výdejnu depa co nejdříve! Už mi dochází trpělivost s vyčkáváním.
Trvá vám to tak dlouho, že prodejce již udělal povánoční výprodej a kdybych si to objednala znova, ušetřím 274Kč.
Jedná se o zásilku : Z 246 9450 060


Produkt

Malplay Kočárek pro panenky Little Princess


Požadované řešení

Dodání zásilky na výdejnu obratem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2024 11:34, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2024 14:19, před rokem

Dobrý den, Nikolo, vaši zásilku jsme spolu řešili na různých sociálních sítích, nechali jsme ji prověřit u zákaznického servisu, kteří s vámi také již komunikovali. Doporučujeme postupovat podle instrukcí, které vám předali, a zásilku reklamovat u odesílatele. Věříme, že vám nabídne řešení, které povede k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.1.2024 16:04, před rokem


Nikola Petkovová

Hodnocení:

Komentář: Nevím jak by měl být člověk spokojený, když nemá zboží a musí řešit přes eshop další kroky. A už vůbec jak má být člověk spokojený s vaší (ne)komunikaci. Že tam balík není jste určitě věděli dřív, ale musím se domáhat sama nějaké informace. Každopádně děkuji i za špatnou zkušenost s vaší společnosti, aspoň vím, komu se vyhýbat obloukem.