Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7343Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2015, před 9 lety

Leona Čermáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 14.7.2014 byl zakoupen "odolný" mobilní telefon CAT B15Q u společnosti CZC cz s.r.o. přes e-shop. Všech v pořádku proběhlo. 18.6.2015 jsme mobilní telefon reklamovali , nešel zapnout, poškozen displej. Tato rekalamace byla uznána a provedena oprava bez úhrady. Telefon fungoval. Bohužel došlo opět k tomu, že přestal fungovat displej. Jelikož se jedna dle reklamy o "odolný telefon - odolnější nežli kámen", předpokládám, že když synovi vypadne z kapsy v práci, měl by "odolat", proto si pořídil telefon odolný. Dne 22.7.2015 jsme opět telefon odeslali na reklamaci, ale ten se nám vrátil s vyjádřením technika - neuznáno - z důvodu mechanického poškození displeje - možná pouze placená mimozáruční oprava. Dne 27.7.2015 jsme volala na CZC cz s.r.o., proč se s námi nespojili a nezeptali se, jestli bychom o tuto mimozáruční opravu měli zájem ( přijde mi nesmyslné posílat telefon stále tam a zpátky). Ve finále jsem se dozvěděla, že manipulační poplatek 800,- Kč jsou "schopni" zjistit v autorizovaném servisu, kolik by stála oprava displeje. V případě , že by to bylo bez manipulačního poplatku 800,-, přišli bychom o zbylou záruční dobu !!!!! Telefon je rok starý a nebyl zrovna z nejlevnějších 9.088,-Kč. Dát 800,- za to, že mi zjistí kolik by stála mimozáruční oprava mi příjde hodně zcestné, protože v případě, že by se jednalo o vysokou částku a nechtěli bychom ho opravit, tak jsme 800,- vyhodili komínem.
Je nějaká možnost zjistit cenu opravy displeje telefonu bez nějakých poplatků? Vždycky jsem s tímto obchodem byla sopokojená, ale tohle mi vyrazilo dech.


Produkt

GSM CAT B15Q , ser.číslo: 354473060267003


Požadované řešení

oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2015 14:26, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Pokud mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodávajícího (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Jedná-li se o mimozáruční opravu, společnost má právo za nabízené služby účtovat poplatky (slouží např. k úhradě vynaložených nákladů za služby autorizovaného servisu), jelikož se jedná o službu navíc, která nespadá do právního vztahu založeného kupní smlouvou. Nicméně nezaplacení tohoto poplatku nevede k zániku práva plynoucího z vadného plnění. Zánik těchto práv může být podmíněn pouze zákonnými důvody. Při dodržení odborného postupu při opravě ze strany servisu, práva plynoucí z vadného plnění nezanikají a spotřebitel má právo uplatnit reklamaci i po této opravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2015 12:10, před 9 lety

Dobrý den paní Čermáková,

reklamace byla přijata a v řádném termínu ukončena. Pokud s vyjádřením nesouhlasíte, prosím o vyhotovení znaleckého posudku a pošlete jej společně se zbožím na:

CZC.cz, s.r.o. - reklamační oddělení
Hviezdoslavova 666/26
Praha 4
149 00

Celé to pak předáme znovu na autorizovaný servis.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2015 09:02, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 07:58, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.