Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 14.7.2014 byl zakoupen "odolný" mobilní telefon CAT B15Q u společnosti CZC cz s.r.o. přes e-shop. Všech v pořádku proběhlo. 18.6.2015 jsme mobilní telefon reklamovali , nešel zapnout, poškozen displej. Tato rekalamace byla uznána a provedena oprava bez úhrady. Telefon fungoval. Bohužel došlo opět k tomu, že přestal fungovat displej. Jelikož se jedna dle reklamy o "odolný telefon - odolnější nežli kámen", předpokládám, že když synovi vypadne z kapsy v práci, měl by "odolat", proto si pořídil telefon odolný. Dne 22.7.2015 jsme opět telefon odeslali na reklamaci, ale ten se nám vrátil s vyjádřením technika - neuznáno - z důvodu mechanického poškození displeje - možná pouze placená mimozáruční oprava. Dne 27.7.2015 jsme volala na CZC cz s.r.o., proč se s námi nespojili a nezeptali se, jestli bychom o tuto mimozáruční opravu měli zájem ( přijde mi nesmyslné posílat telefon stále tam a zpátky). Ve finále jsem se dozvěděla, že manipulační poplatek 800,- Kč jsou "schopni" zjistit v autorizovaném servisu, kolik by stála oprava displeje. V případě , že by to bylo bez manipulačního poplatku 800,-, přišli bychom o zbylou záruční dobu !!!!! Telefon je rok starý a nebyl zrovna z nejlevnějších 9.088,-Kč. Dát 800,- za to, že mi zjistí kolik by stála mimozáruční oprava mi příjde hodně zcestné, protože v případě, že by se jednalo o vysokou částku a nechtěli bychom ho opravit, tak jsme 800,- vyhodili komínem.
Je nějaká možnost zjistit cenu opravy displeje telefonu bez nějakých poplatků? Vždycky jsem s tímto obchodem byla sopokojená, ale tohle mi vyrazilo dech.
GSM CAT B15Q , ser.číslo: 354473060267003
oprava
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Pokud mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodávajícího (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Jedná-li se o mimozáruční opravu, společnost má právo za nabízené služby účtovat poplatky (slouží např. k úhradě vynaložených nákladů za služby autorizovaného servisu), jelikož se jedná o službu navíc, která nespadá do právního vztahu založeného kupní smlouvou. Nicméně nezaplacení tohoto poplatku nevede k zániku práva plynoucího z vadného plnění. Zánik těchto práv může být podmíněn pouze zákonnými důvody. Při dodržení odborného postupu při opravě ze strany servisu, práva plynoucí z vadného plnění nezanikají a spotřebitel má právo uplatnit reklamaci i po této opravě.
Dobrý den paní Čermáková,
reklamace byla přijata a v řádném termínu ukončena. Pokud s vyjádřením nesouhlasíte, prosím o vyhotovení znaleckého posudku a pošlete jej společně se zbožím na:
CZC.cz, s.r.o. - reklamační oddělení
Hviezdoslavova 666/26
Praha 4
149 00
Celé to pak předáme znovu na autorizovaný servis.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.
Lukáš Boček
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.