Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 11.12.2023 jsme objednali dárek . 13.12.2023 nám přišel email že je zásilka na depu v Karlových Varech. Na depo se dovolat není možné , protože s vámi mluví automat . Když jsem volala na e-shop kde jsme to objednávali , bylo nám řečeno že se nám ozvou. Do dnešního dne 31.12.2023 se nám nikdo neozval. Je to nejhorší dopravce .
Herní sluchátka
Potrestat dopravce
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Furišová, v tomto případě doporučujeme vyplnit kontaktní formulář na našem webu (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular). Kolegové následně vaši zásilku prověří a jakmile budou mít více informací, měli by se s vámi spojit a domluvit se na dalších krocích. Věřím, že s vámi vše dořeší k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Stále mi to ukazuje že balíček je na depu . Nejde mi do hlavy, že e-shop u kterého jsem to objednala neřeší peníze ani produkt .
Děkujeme stranám za vyjádření.
S ohledem na výše uvedené doporučujeme spotřebitelce vyplnit kontaktní formulář. Stížnost zároveň necháváme přeřazenou na spotřebitelku, aby nás mohla informovat a výsledku prověřování situace společností.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.