Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#73437Pomazánka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2023, před rokem

Jan Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den dnes 31.12 jsem v Glóbusu v Trmicích koupil pomazánku na večer sýrová pikantní a mohu 100% říct že nikdo z představenstva a ani ředitel pan Valenta by nepozřel tento výrobek . Nejde o cenu ,ale namazat tohle rodině na jednohubky byl dost drsný žert . Už nikdy do tohodle marketu nevkročím . Nic jiného než stejnou pomazánku a namazat pro vaše děti aby jste mohli ochutnat svou meducínu . V tomhle jste prasata tohle nikdo nikomu neprodá . Je mi na blití .


Produkt

Nepoživatelný


Požadované řešení

Tutu pomazánku namazat rodinám představenstva . A to by bylo zadostiučineni . Aby viděli jak jejich malé děti brečí .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2024 07:15, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2024 08:54, před rokem

Vážený pane Svobodo, velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Navrhujeme Vám vrácení peněz oproti účtence na infocentru našeho hypermarketu v Trmicích. Věříme, že nám zachováte svou přízeň i budoucnu. Váš Globus.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 09:26, před 11 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2024 13:30, před 10 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.