Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den dnes 31.12 jsem v Glóbusu v Trmicích koupil pomazánku na večer sýrová pikantní a mohu 100% říct že nikdo z představenstva a ani ředitel pan Valenta by nepozřel tento výrobek . Nejde o cenu ,ale namazat tohle rodině na jednohubky byl dost drsný žert . Už nikdy do tohodle marketu nevkročím . Nic jiného než stejnou pomazánku a namazat pro vaše děti aby jste mohli ochutnat svou meducínu . V tomhle jste prasata tohle nikdo nikomu neprodá . Je mi na blití .
Nepoživatelný
Tutu pomazánku namazat rodinám představenstva . A to by bylo zadostiučineni . Aby viděli jak jejich malé děti brečí .
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Svobodo, velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Navrhujeme Vám vrácení peněz oproti účtence na infocentru našeho hypermarketu v Trmicích. Věříme, že nám zachováte svou přízeň i budoucnu. Váš Globus.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.