Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nedoručené zbožů s neustálými omluvami jako odpovědí na mou stížnost že zboťí je na cestě Nedostala jsem ho do konce roku 2023 Zajímavé
je že registrace domény je provedena později ne ale s koncovkou.com ale objednavka byla dwˇlana na stránce kde byla doména s .cz. https://krajkaasklo.cz/_t/c/A1020004-1796D07B4E44F793-8246FCE3?l=AABCZwFSrh7FnyExplsEzIhwJHXwXDhVLhLUebN2GukDbP7PEvz5TvU82E41%2FKTHuVr51T0hg36Bg4%2FKJXJMf0xFYYj%2BZAwkV2fkvRU8H%2Bof91LA%2FEeV%2Bw0KdMdmteud%2FiSzA538I21UbxEN14xHJvZvkKijn14urS1rBKBsuArxOT7FdaodHb%2F1RTFJjgt%2FfOEZIZp01cruiv340ItJLYk%3D&c=AABn%2FHkPrE%2FAl%2F9aXuL%2BUxMeoVDcbc%2BLz%2FBcpVBFqzcCoLoRkYTneozj5FuXVAw8Hxyl4U3J0OlZZadx8UXdkHXjpBAL6IDTWm1xFNZXBZU2bMGE6apJ18w0D41hijDnbqR3v24Lw%2FduS0jsAo3VFMjrXMMb0H3Eenw4NQ3qdSxpYyoae6ZwgUF1JLWV8ODdLMkeKVHXt5CwnIO%2FbpEd4i3AEcgL8TaOSjABbjwPI59JIl4xaz2SekUWhsvg%2F3kO5oAiQ7IFNTUe8pimRjnEW6XiXUZOPLUA4OafWCMz%2FfsrxGTtSScRGwX8OlyOyzHdjS%2B9y1LBItYDcJORJrm79gjUuvWvpxnLu00mPxn7wjsQ0wCU6oKy6AuP9zEjVbSvuCiRlWpfPixgHAgcPdt9Zxk2JabswRlMjjdDTB0OyYXvBj3Qgsui9HF0HjKc5DGWqNkE%2FBo3FE7TdcuBWMpTe1mrglM%3D
Slo o skandidavskou deku
Ta adresa je jen sběrného domu Chtěla bych zboží nebo peníze
|
Tweet |
Jako provozovatel webu (krajkaasklo.com) není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Spotřebitel může zkusit kontaktovat e-shop (krajkaasklo.com) prostřednictvím help@krajkaasklo.com, který je na e-shopu označen za kontaktní e-maily, případně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu, která je na stránkách uvedena: Národní 135/14, 110 00 Praha.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Pokud by se jednalo o český podnikající subjekt a spor se nepodaří vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost o vyjádření k případu. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.