Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 15. 12. 2023 jsme s manželem cestovali z Bratislavy do Prahy.Odjezd v 7:58 hod. Jízdenky jsme si zakoupili z předstihem i tak naše cesta byla příšerná.
Na nastoupení do vlaku jsme měli 2 minuty, tutiž jsme nastoupili do vagonu č. 368 s tím, že přejdem do vagonu č. 367, kde jsme měli zakoupené mistenky. Čekalo nás velké překvapení, z neznámmých důvodu totiž připojen nebyl vagon č. 367. Jelikož byl vagon přeplněn museli jsme celou cestu do Prahy stát na místě, nebylo možné si dojít na toaletu, natož se jakliv hýbat a nebyli jsme jediný.
V 70 letech to byl pro nás otřesný zážitek.
Z výše popsaných důvodu žádám o vrácení peněz v plné výši.
Děkuji
S pozdravem
Anna Vojtěchová
Vrácení peněz v plné výši.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta nebo nebyla poskytnuta v odpovídající kvalitě, je možné uplatnit reklamaci.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.