Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.9 2023 mi byla poslána výplata na účet freepay ve výši 6455kč paní účetní mi zapomněla připsat variabilní symbol ,proto jsem jí požádala aby písemně podala na Prepaid Solutions a.s o vrácení peněz zpět na účet .Učinila tak 2x bohužel k dnešnímu dni nedošlo k žádnému písemnému vyjádření ze strany Prepaid Solutions a.s .Mám od Firmi Doson spol s.r.o ofoceny žádosti o vrácení peněz zpět,bylo mi také doporučeno abych si požádala o trestní oznámení nevím už jak to řešit,ještě jsem zkoušela napsat i sama na Prepaid Solutions ,ale také odpoved žádná,proto se obracím na Vás.Děkuji Vašková
Byla bych ráda,kdyby Frepay Solutions vrátil peníze zpět i s úroky za prodleni tak jak slibovaly že vrátí peníze do konce listopadu 2023 všem a nemuselo se to řešit trestním oznámením.
|
Tweet |
Dle reklamačního řádu společnosti Prepaid Solutions a.s. (dostupného zde: https://www.freepay.cz/upload/file/20220701-reklamacni-rad-ps.pdf) platí, že "každý klient společnosti PREPAID SOLUTIONS, a.s. má právo reklamovat skutečnosti, které jsou předmětem smluvního vztahu a u kterých se klient domnívá, že byly ze strany PREPAID SOLUTIONS, a.s. splněny nedostatečně, nekvalitně nebo nebyly splněny vůbec."
Dále je zde uvedeno, že stížnosti a reklamace mohou klienti podat buď:
a. Písemně: Prepaid Solutions a.s., Vodičkova 791/41, Praha 1, 110 00
b. Elektronicky: reklamace@prepaid-solutions.cz
c. Telefonicky: +420 234 102 101
Společnost odpověď na stížnost či reklamaci poskytne spotřebiteli ve lhůtě do 30 kalendářních dní. Odpověď na reklamaci v souvislosti s poskytováním platebních služeb/vydáváním elektronických peněz PREPAID SOLUTIONS, a.s. poskytne spotřebiteli do 15 pracovních dnů od jejího obdržení, přičemž odpověď poskytne společnost stejným způsobem, jakým spotřebitel stížnost/reklamaci uplatnil.
Proti způsobu vyřešení reklamace nebo stížnosti PREPAID SOLUTIONS, a.s., může klient podat stížnost u kontrolního orgánu – České národní banky, a to
- Písemně: Na Příkopě 28, Praha 1, 115 03
- Telefonicky: +420 224 414 359
- Fax: +420 224 412 261
- Elektronicky: spotrebitel@cnb.cz
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.