Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Zajímá mě jak v Lidlu fungují oranžové nálepky
Dnešní nákup:
arašídové máslo
- původní cena (z oranžové nálepky)125,9 Kč
- po slevě ( z oranžové nálepky) 94,42 Kč
- účtenka 125,9 Kč
višně v tm. čok.
- původní cena (z oranžové nálepky) 54,9 Kč
- po slevě ( z oranžové nálepky) 41,17 Kč
- účtenka 57,9 Kč
Bohužel, zjistila jsem to už doma.
Opava, Lidl na Olomoucké
Tihle potraviny chci vrátit a dostát zpátky peníze
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Dobrý den, paní VDOVYTSIA, mrzí nás, pokud Vám byla cena chybně namarkována. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit a situaci dořešit s vedoucím, rozdílná hodnota Vám bude vrácena. S pozdravem Tým Lidl.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k možnosti vrácení rozdílné hodnoty) stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.