Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7346Pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2015, před 9 lety

Petr Maštera

Znění stížnosti

Dobrý den,koupily jsme si mobilní telefony v síti Euronics a hned nám byl nabídnut produkt pojištění "nahodilého poškození". paráda řekli jsme si když nám prodavačka líčila co vše se může lidem s dotykovým telefonem stát a jak to pojištovna proplatí když tyto poškození se na záruku samozřejmě nevztahují. No po pár měsících jsme při túře škaredě zmokly a batoh byl od bláta tak šel doma hned do pračky- ale naše telefony v něm zůstaly... no a tak jsme to nahlásili na pojistnou událost, telefony si převzali no ale za dva dny nám přišel e-mail že na toto se podle dodatku čl.10,33 pojištění z důvodu hrubé nedbalosti nevztahuje, holt jsme asi blázni co nelhali a řekli pravdu když jiní vědí co a jak a těm i přes úmyslné poškození škodu nahradí...


Požadované řešení

upozornit co nejvíce lidí, že mohou být touto nabídkou pojištění nemile zaskočeni..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2015 08:04, před 9 lety

V tomto případě hrají důležitou roli pojistné podmínky, které vymezují závazně mezi smluvními stranami podrobnosti vzniku, trvání a zániku pojištění, pojistnou událost, a hlavně výluky z pojištění a způsob určení rozsahu pojistného plnění a jeho splatnost.

Odkazuje-li pojistná smlouva na pojistné podmínky,seznámí s nimi pojistitel spotřebitele ještě před uzavřením smlouvy v souladu s § 2774 občanského zákoníku. Z uvedeného ustanovení občanského zákoníku jasně vyplývá, že spotřebitel musí být ještě před uzavřením pojistné smlouvy náležitě seznámen s pojistnými podmínkami, a to zejména s výlukami z pojištění (tedy výjimkami na něž se uzavřené pojištění nevztahuje).

Podstatné pro posouzení vzniku nároku na plnění z uzavřené pojistné smlouvy je, za jakých podmínek a jaký druh pojištění konkrétně byl mezi smluvními stranami uzavřen a zda byl spotřebitel náležitě o pojistných podmínkách před uzavřením smlouvy seznámen.

Pojišťovna uvádí obecně k tomuto druhu pojištění, že se jedná o pojištění náhodného poškození, které si lze sjednat při koupi nového mobilního zařízení a v případě, že jej spotřebitel neúmyslně poškodí, tak bude zařízení spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud by už oprava nebyla možná, dostane spotřebitel vyplacenou jeho hodnotu.

V případě, že by byly beze zbytku naplněny podmínky pro které měla společnost vyplatit pojistnou částku, měla by řádně odůvodnit své neplnění, jinak se ocitá v prodlení. V opačném případě by mohl spotřebitel zaslat společnosti předžalobní výzvu k plnění dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2015 12:38, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.