Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#73476Podvod / klamná informace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2024, před rokem

Lukáš Hlavík

Znění stížnosti

Dne 2.1.2024 - 17:02:19 jsem v prodejně lidl v Bystřici pod Hostýnem nakoupil (mimo jiné) dva kusy Aperol 11° (0,7l). Nad zbožím byla informační tabulka, kde bylo uvedeno, že při koupi dvou kusů je cena za jeden kus cca 220,-kč na místo 249,- . Ovšem na pokladně byla cena obou kusů 249,-kč za kus. Tak jsem okamžitě oslovil paní na pokladně, která po debatě přes HF mi sdělila, že cena platila jen do konce roku. Načež jsem odvětil, že v tom případě tam nesmí být ta zmiňovaná informace. Ovšem místo jakékoliv omluvy mi pouze odvětila, že už to tam sundávají a že jestli chci, tak můžu zboží vrátit. Což jsem už z důvodu naštvání neučinil a odešel jsem.


Požadované řešení

Chtěl bych alespoň omluvu. Chyby děláme všichni ale na té Bystřické prodejně je to docela časté.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2024 12:21, před rokem

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Stížnost tímto přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2024 12:30, před rokem

Dobrý den, pane Hlavíku, mrzí nás, pokud Vám byla cena chybně namarkována. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit a situaci dořešit s vedoucím, rozdílná hodnota Vám bude vrácena. S pozdravem Tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2024 15:33, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2024 14:08, před 10 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k možnosti navrácení rozdílné hodnoty na prodejně) stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.