Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73480NEMOŽNOST VÝSTUPU Z VLAKU - NEOTEVŘENÍ DVEŘÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2024, před rokem

Králová Milena

Znění stížnosti

Dne 12.12.2023 jsem cestovala vlakem č.762 ze stanice Plzeň-Zastávka do stanice Přeštice s odjezdem v 17.20 hod. V Přešticích jsem však nevystoupila, protože ani na jednom konci vagonu nebylo za žádných okolností možné dveře otevřít a ani dokonce v následujícím vagonu. Než jsem proběhla k dalším dveřím, dal se vlak do pohybu. Stejný problém postihl ještě jednu cestující. Začala jsem hledat průvodčího (pověřená osoba 30982),abych vůbec zjistila, jaké existují možnosti dostat se zpět do Přeštic. Z vlaku jsem vystoupila ve stanici Švihov. Bylo zhruba 18 hod. Bylo to jako bych vystoupila ve válečné zóně. Tma. Ve stanici nesvítilo jediné světlo. Pouze dvě červená světla - zřejmě návěstidla. Pršelo a na celém nádraží nebyl jediný přístřešek, kde by bylo možné se před deštěm ukrýt. Zpět do Přeštic jsem se dostala s hodinovým zpoždění.
Cestováním, jak je výše popsáno, jsem utrpěla šok. Jsem si vědoma toho, že ČD nezajímá, že navazující spoj na mne určitě nečekal. Co mě rozhodně zajímá proč dveře nejsou opatřeny nouzovým tlačítkem. Vlak je vlastně past, ze které v případě nouze není úniku.


Požadované řešení

Omluva a kompenzace.

Eliminace stávající nemožnosti otevřít dveře. Nouzová tlačítka u dveří.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2024 09:43, před rokem

Pokud byla služba poskytnuta vadně, měl by spotřebitel podat reklamaci.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.