Společnost


innogy Energie, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73481Zaslaný odečet nepřijali

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2024, před rokem

Daniela Janu

Znění stížnosti

dobrý den vyplnila jsem formulář se stavem plynoměru, doplnila fotografií přístroje. opakování mi poslali mail že stav je nepravděpodobný i když se jedná o nový plynoměr. dovolat se dva dny nelze zpátky mi nikdo nevolá. předpokládám že toto je cílené jednání v případě že po Novém roce zdraží plyn


Požadované řešení

kvalitní výpočet ceny plynu kvalitní komunikace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2024 14:13, před rokem

Pokud spotřebitelka splnila veškeré podmínky pro zohlednění odečtu v pravidelném vyúčtování, nemělo by dojít k zamítnutí odečtu společností. Spotřebitelka případně může požádat o nové posouzení věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Společnost innogy Energie, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:

nonstop zákaznická linka 800 11 33 55
SKYPE: kontaktnicentrum innogy
E-MAIL: info@innogy.cz
Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.innogy.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/

S ohledem na princip dobrovolnosti služby smírného řešení sporů jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby se lze také obrátit na naši bezplatnou telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.