Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
před zrušením úložiště jsem si nestihla zálohovat soubor s fotkami.
Mohu je, prosím, nějak získat? Byly uloženy v červnu 2023 na odkazu: https://uloz.to/tamhle/EFEx1k14wZJF/
Děkuji za odpověď,
Karolína Bulínová
https://uloz.to/tamhle/EFEx1k14wZJF/
obnovení odkazu
|
Tweet |
Se vzniklou situací je vhodné se obrátit přímo na společnost, která by spotřebitelce mohla poradit vhodný postup pro získání souboru s fotografiemi (pokud nějaký je).
Společnost Uloz.to cloud a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
"Dobrý den,
prosíme o nasměrování uživatele ke kontaktu na email podpora@ulozto.cz, případně na kontaktní formulář https://www.uloz.to/kontaktni-formular
Ve zprávě prosíme o co nejkonkrétnější popis problému."
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.