Společnost


Uloz.to cloud a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#73496Ztracený soubor

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2024, před rokem

Karolína Bulínová

Znění stížnosti

Dobrý den,
před zrušením úložiště jsem si nestihla zálohovat soubor s fotkami.
Mohu je, prosím, nějak získat? Byly uloženy v červnu 2023 na odkazu: https://uloz.to/tamhle/EFEx1k14wZJF/

Děkuji za odpověď,
Karolína Bulínová


Produkt

https://uloz.to/tamhle/EFEx1k14wZJF/


Požadované řešení

obnovení odkazu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2024 14:45, před rokem

Se vzniklou situací je vhodné se obrátit přímo na společnost, která by spotřebitelce mohla poradit vhodný postup pro získání souboru s fotografiemi (pokud nějaký je).

Společnost Uloz.to cloud a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

"Dobrý den,

prosíme o nasměrování uživatele ke kontaktu na email podpora@ulozto.cz, případně na kontaktní formulář https://www.uloz.to/kontaktni-formular

Ve zprávě prosíme o co nejkonkrétnější popis problému."

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.